Beantwoord

Nieuwe simkaart per ongeluk weggegooid

• 2 februari 2016
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Heb een nieuwe sim kaart ontvangen maar mijn ega heeft deze vakkundig in de papiercontainer geworpen en deze is dus afgevoerd.
Kan ik alsnog een nieuwe ontvangen (gratis) overigens is voor iPhone 5s
icon

Beste antwoord door Thalina 3 februari 2016, 15:14

Hoi John,

Ai, vervelend maar kan natuurlijk gebeuren! Voortaan je ega goed naar de envelop laten kijken of er echt niets inzit voordat ze 'm weggooid! 😉 Ik zie dat mijn collega je inmiddels kosteloos een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Vergeet je nieuwe simkaart niet te activeren voordat je hem gaat gebruiken.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Beste John,

Simkaarten zijn meestal alleen kosteloos op het moment dat zich er een technisch probleem met de simkaart voordoet. Ben bang dat kosteloos niet gaat in deze situatie.

Je kan overigens wel online (redelijk goedkoop) voor €5,- een nieuw simkaartje bestellen!
Heb een nieuwe sim kaart ontvangen maar mijn ega heeft deze vakkundig in de papiercontainer geworpen en deze is dus afgevoerd.
Kan ik alsnog een nieuwe ontvangen (gratis) overigens is voor iPhone 5s

Sorry dit was een aktie van T-Mobile die mij een nieuwe stuurde waarbij ik zelf niet de gelegenheid kreeg dit te plaatsen.
Gezien je antwoordt zo slim was ik zelf ook wel.
Je oude sim werkt toch ook. Ik zou wachten tot er weer zo'n actie is. Ik krijg van de week weer zo'n mail van T-mobile om een gratis nieuwe sim te bestellen.
laat maar T mobile heeft het al keurig opgelost
Reputatie 6
Badge +17
Hoi John,

Ai, vervelend maar kan natuurlijk gebeuren! Voortaan je ega goed naar de envelop laten kijken of er echt niets inzit voordat ze 'm weggooid! 😉 Ik zie dat mijn collega je inmiddels kosteloos een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Vergeet je nieuwe simkaart niet te activeren voordat je hem gaat gebruiken.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer