Beantwoord

Nieuwe simkaart prepaid + nummerbehoud

• 17 mei 2017
  • 3 reacties
  • 2750 Bekeken

Hallo,

Ik wil een nieuwe simkaart aanvragen met nummerbehoud omdat ik nog een normale heb (de grootste, al minimaal 10 jaar), deze past echter niet in mijn nieuwe telefoon.

Ik kan niet via my T-mobile een nieuwe aanvragen, ik krijg de foutmelding dat ik ben ingelogd als prepaid-klant.
Is dit niet mogelijk? Moet ik contact opnemen met de klantenservice of klik ik ergens verkeerd?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Pilovali 18 mei 2017, 09:50

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je naar deze pagina gaat, kun je een vervangende simkaart bestellen.

Als dit niet werkt, kun je ook langs een T-Shop gaan, of even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Groet,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je naar deze pagina gaat, kun je een vervangende simkaart bestellen.

Als dit niet werkt, kun je ook langs een T-Shop gaan, of even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hey Raac,

Wat vreemd dat het niet lukte via My T-Mobile. Ik zie dat Pilovali je inmiddels van een duidelijke reactie heeft voorzien. Echter zie ik nog geen bestelling van een simkaart in het systeem, dus ben ik hier gelijk mee aan de slag gegaan.

Er is een simkaart naar je verstuurd, deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen. Na ontvangst kan je deze activeren via My T-Mobile. Lukt dit niet? Stuur mij dan in een privébericht het simkaartnummer, zodat ik 'm voor je kan activeren
Beste Pilovali,

De link die je gegeven hebt lijkt nu wel te werken. Om toch voor mezelf te bewijzen dat ik niet gek ben heb ik het opnieuw geprobeerd zoals ik eerst deed (My T-Mobile -> Simkaart en Toestel) kom ik op dezelfde pagina uit als die jij gegeven hebt.

Ik denk dat toen ik dit probeerde het niet werkte, ik kreeg de "foutmelding" dat ik prepaid klant was en dit dus niet voor mij beschikbaar was.

@Issam
Enorm bedankt voor het alvast bestellen van de SIM-kaart

Beide bedankt voor de snelle reacties.

Reageer