Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 3 maart 2017
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb gister een nieuwe telefoon ontvangen met sim deze in gebruik genomen oude uit gedaan maar ben met de nieuwe nog steeds niet bereikbaar
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 13:19

Hoi Makey,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 🙂 Welk toestel is het geworden? Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

Natuurlijk wel zo fijn als je ook bereikbaar bent met je nieuwe toestel! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega via de chat en dat het probleem is opgelost door je toestel te herstarten. Klopt het dat alles nu weer goed werkt?

Veel plezier toegewenst met je nieuwe toestel en alvast een fijn weekend! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Heb je de nieuwe SIM-kaart al geprobeerd te activeren via Mijn T-Mobile? 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Makey,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 🙂 Welk toestel is het geworden? Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

Natuurlijk wel zo fijn als je ook bereikbaar bent met je nieuwe toestel! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega via de chat en dat het probleem is opgelost door je toestel te herstarten. Klopt het dat alles nu weer goed werkt?

Veel plezier toegewenst met je nieuwe toestel en alvast een fijn weekend! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer