Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

hallo, ik heb onlangs een nieuwe simkaart aangevraagd en heb die al geactiveerd, maar als ik die in mijn gsm insteekt dan vraag die geen pincode en heb ik geen netwerk. dan komt er op dat die bij geen enkele netwerk is aangemeld. kan iemand me helpen aub??
icon

Beste antwoord door David 7 november 2018, 15:35

Hi Katerin.giraldo,

Goed dat je het even laat weten!

Dit gaat om de simkaart die eindigt op de cijfers -589, klopt dat? Deze is op 25 oktober geactiveerd en begrijp ik dan goed dat deze vanaf dat moment nooit iets heeft gedaan of is dat pas een probleem van vandaag? Ik zie dat de simkaart vanochtend namelijk ook geblokkeerd is, dus op dit moment werkt de simkaart sowieso niet. Het is mij niet geheel duidelijk waarom de simkaart geblokkeerd is, maar als dit niet de bedoeling is, dan kun je deze blokkade via My T-Mobile deactiveren.

Je kunt anders de simkaart even in een andere telefoon plaatsen om te kijken of het daar wel goed gaat. Maak de simkaart voor de zekerheid ook even goed schoon met een droge doek, voor het geval er vuil op is gekomen.

We horen graag van je of het is gelukt!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Katerin.giraldo,

Goed dat je het even laat weten!

Dit gaat om de simkaart die eindigt op de cijfers -589, klopt dat? Deze is op 25 oktober geactiveerd en begrijp ik dan goed dat deze vanaf dat moment nooit iets heeft gedaan of is dat pas een probleem van vandaag? Ik zie dat de simkaart vanochtend namelijk ook geblokkeerd is, dus op dit moment werkt de simkaart sowieso niet. Het is mij niet geheel duidelijk waarom de simkaart geblokkeerd is, maar als dit niet de bedoeling is, dan kun je deze blokkade via My T-Mobile deactiveren.

Je kunt anders de simkaart even in een andere telefoon plaatsen om te kijken of het daar wel goed gaat. Maak de simkaart voor de zekerheid ook even goed schoon met een droge doek, voor het geval er vuil op is gekomen.

We horen graag van je of het is gelukt!
Hallo,

Ja klopt, het gaat over de simkaart die eindigt met de cijfers -589. Ik had die idd toen geactiveerd voor de eerste keer en gisteren pas wou ik die gebruiken maar die werkt niet. Ik ben momenteel in Belgie en weet niet of dit een van de oorzaken kan zijn waarom dat mijn simkaart niet wilt werken. Ik heb de simkaart al in een andere telefoon geplaatst, maar dan komt erop "simkaart plaatsen".

Gr,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Katerin.giraldo,

Ik zie dat je de simkaart gister gedeblokkeerd hebt; goed dat dit gelukt is! Ik heb daarna ook nog even gekeken naar verdere blokkades en zag dat er nog wel een data roaming blokkade opstond. Dit heb ik meteen voor je verwijderd. Kun je nu wel (handmatig) verbinden met netwerken? In België kun je verbinden met Orange, Proximus of Telenet - BASE. Ik ben benieuwd of het nu wel lukt. Laat je het ons weten? 🙂
Hallo,

Ik heb zelf geen optie om met een netwerk te verbinden. Als ik de simskaart insteek moet ik niet eens een pincode ingeven. De simkaart werkt gewoon niet 😕

gr,
Reputatie 6
Badge +17
Ooh dat is wel gek ja! Ben je binnenkort weer in Nederland? Want dan zou ik zeggen dat we je even kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Ik vermoed dat daar dan inderdaad iets mis in gaat!
Ja misschien is de oplossing een nieuwe simkaart aanvragen. Kunnen jullie aub een nieuwe toesturen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Katerin,

Ja natuurlijk! Dat heb ik direct voor je geregeld. De nieuwe simkaart komt dus kosteloos jouw kant op. Hou je ons op de hoogte van of alles dan wel werkt? Ik ga vast duimen! 😃
Hallo, Ik heb nog steeds op mijn nieuwe simkaart aan het wachten. Al 1 maand zonder mijn abonnement te kunnen gebruiken 😕
Reputatie 7
Badge +20
Hi Katerin,

Wat vreemd dat je de simkaart niet hebt ontvangen. Ik heb nu nogmaals opgestuurd. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen thuis en op deze pagina kun je de simkart activeren.

Ik hoop dat het nu wel lukt!

Reageer