Vraag

nieuwe simkaart werkt niet naar behoren


Goedendag. Onlangs heb ik n simonly abonn. Afgesloten en n nwe simkaart toegezonden gekregen. Tot op heden heeft er altijd n tmobile sim kaart ingezeten en had ik nooit problemen. Sinds de nwe simkaart erin zit valt iedere keer mn bereik weg of vraagt t toestel om opnieuw simlaart te unlocken of herkent ie de simkaart niet. Dit zelfde probleem heeft mn opa okk met zijn simkaart v tmobile. Kunt u het probleem verhelpen of n andere betere simkaart opsturen want dit kan toch niet.

1 reactie

Reputatie 2
Hoi yorukkizi,

Onder jouw gegevens zie ik dat je gebruikmaakt van een oudere versie simkaart, dit kan problemen veroorzaken met bepaalde merken toestellen.
Ik heb je daarom een nieuwe simkaart toegestuurd, deze ontvang je binnen 3 werkdagen op je postadres wat bij T-Mobile bekend is.
Na ontvangst van de simkaart kun je op My T-Mobile deze activeren.
Laat je mij na activatie weten of het probleem is opgelost?

De gegevens van je vader kan ik zo niet inzien, laat hem anders ook een bericht plaatsen in dit topic.
Maar hij kan hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice op 1200.

Reageer