Beantwoord

Nummer gewijzigd vanochtend werkt niet?

Goeiemorgen,

Ik heb net mijn nummer gewijzigd telefonisch met de klantenservice, mij is verteld dat ik na het uitkiezen can een nieuwe nummer en na het opnieuw opstarten van mijn telefoon het nieuwe nummer ingaat maar ik heb nog steeds mn oude nummer? Ookal heb ik een mail ontvangen dat het bevestigd is.. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Bram 17 februari 2015, 15:41

Hoi Ghislainee,

De wijziging had even de tijd nodig maar ik zie nu dat alles werkt. Heb jij dit ook gemerkt? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Hoi Ghislainee,

Het verwerken kan eventjes duren, probeer zometeen nogmaals je telefoon opnieuw op te starten om te kijken of het inmiddels wel naar behoren werkt :D

Mocht dat niet zo zijn hoor ik het graag!
Groetjes Tribaltim
Hi Tribaltim,

Heb je advies opgevolgd en ik zie geen verschil nog steeds zelfse nummer.
Bij mijn vrienden werd na het ophangen van het gesprek gelijk gewijzigd hij deed het meteen..
Alleen bij mij geen idee nu uur geleden dat ik contact heb gehad 2x met klantenservice
Reputatie 4
Hoi Ghislainee,

Probeer eens je simkaart uit je toestel te halen en deze er weer opnieuw in te doen.
Indien mogelijk haal je batterij er dan uit op het moment dat je toestel nog aan staat.

Ik ga kijken of er nog meer mogelijkheden zijn, probeer bovenstaande nog even en dan ga ik het ook uitzoeken!
Ik kom zo weer terug op de lijn :D

Groetjes Tribaltim
Ook gedaan blijft zelfde nummer
Reputatie 4
Hoi Ghislainee,

De wijziging had even de tijd nodig maar ik zie nu dat alles werkt. Heb jij dit ook gemerkt? 🙂
Hi bram,
Haha ja klopt gelukkig wel.
Fijn!

Reageer