Beantwoord

Nummer inactief

• 13 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Hallo,

Onderweg naar Parijs deed ik mijn iPhone in de oplader van de bus, deze heeft toen een storing veroorzaakt waardoor mijn iPhone nu niet meer aan gaat en helaas ook niet meer gerepareerd kan worden. Op deze iPhone maakte ik gebruik van een oud nummer van mij dat afkomstig is van een T-Mobile SIM kaart. Ik heb vervolgens een nieuwe iPhone gekocht en wilde dus mijn Whatsapp reservekopie overzetten naar mijn nieuwe nummer. Het probleem echter is, is dat de SIM inactief is en mijn nummer nu door niemand in gebruik is. Ik heb dit nummer nodig om de verificatiecode te kunnen ontvangen. Ik heb vervolgens gebeld met jullie Klantenservice alleen zij konden mij helaas niet helpen, wellicht dat iemand van de back office mij kan helpen en het nummer, al is het voor een dag, weer actief kan maken. Of mij een nieuwe simkaart kunnen opsturen met het betreffende nummer. Ik hoop dat u mij van dienst kan zijn en dat er een mogelijkheid is mijn nummer terug te halen.

Groet,

Abdennour
icon

Beste antwoord door Hajar 14 augustus 2019, 11:25

Hi Abdennour,

Wat balen dat je iPhone het niet meer doet. Zou je mij in een privébericht het nummer kunnen sturen waar het om gaat? Graag ook je naam, geboortedatum en adres. Als je nummer echt inactief is dan kan deze niet meer teruggehaald worden, maar ik wil voor de zekerheid toch nog even je gegevens controleren in het systeem. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Abdennour,

Wat balen dat je iPhone het niet meer doet. Zou je mij in een privébericht het nummer kunnen sturen waar het om gaat? Graag ook je naam, geboortedatum en adres. Als je nummer echt inactief is dan kan deze niet meer teruggehaald worden, maar ik wil voor de zekerheid toch nog even je gegevens controleren in het systeem. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer