Vraag

Nummerbehoud kan niet worden aangevraagd, tijdelijk nummer behouden.

• 2 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 934 Bekeken

Ik heb zojuist mijn telefoon binnen gekregen met een nieuwe simkaart, maar ik had bij het bestellen van het abonnement nummerbehoud aanvraag geselecteerd. Echter kan ik voorlopig het nummer niet overnemen omdat het abonnement bij hollandsnieuwe nog door loopt. Nu zou ik graag het nummer dat bij de simkaart kwam gebruiken, maar wanneer ik het nummer in toets op my Tmobile om een account aan te maken, zegt het dat het nummer niet bekend is in het systeem. Ik kan nu dus geen account aanmaken om de simkaart te activeren.

Ik zou nu dus graag het nummer dat op de simkaart staat willen gebruiken om mijn simkaart te activeren.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jaylinn,

Dat kan ik zeker! Kun je mij dezelfde gegevens sturen die ik aan DizMIzzer hierboven heb gevraagd? Dan kom ik er zo spoedig mogelijk bij je op terug!

Ik heb het zelfde probleem, zou iemand mij kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @DizMizzer,

Welkom bij de club! Geen zorgen hoor, je hoeft de klantenservice niet te bellen, we kunnen hier ook 100% helpen! 😉

Zou je mij het nieuwe nummer kunnen sturen met het simkaartnummer? Daarnaast heb ik dan nog ter controle jouw naam, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dit ter bescherming van jouw persoonlijke gegevens. Je kunt me dit allemaal toesturen via een privébericht, via mijn profiel. Dan reageer ik er zo snel mogelijk op!
Reputatie 6
Badge +5
Nog even als aanvulling ik zat ook bij hollandsnieuwe en door slechte diensten stapte ik over naar Ben, Ik kocht mijn contract af alle resterende maanden daarvan moest ik 50% betalen dus elke maand de helft daarna loopt je contract nog wel maar is je nummer per direct over te nemen en na overname stopt je contract daar meteen. @DizMizzer
Reputatie 6
Badge +5
@Folkert nummerportering kan wel achteraf ik ben ook net klant geworden en heb nummerbehoud achteraf via de klantenservice geregeld. Kan ook gewoon via my T-Mobile 👍

De voorlopige nummer was bij meteen actief.
Reputatie 7
Badge +18
Beste Jari,

Even wachten tot er een moderator reageert. Volgens mij is het zo dat nummerportering achteraf niet kan. Voorlopig de simkaart van je huidige provider gebruiken. Nummerportering aanvragen kan vakaf 2 maanden voordat je oude abonnement afloopt.

Groet, Folkert
Beste @DizMizzer

Is je abonnement al ingegaan? Mijn ervaring is dat de simkaart pas actief wordt als je abonnement in gaat. En pas op: eventueel (data) verbruik voordat je abonnement actief wordt kan je veel (buiten bundel) geld gaan kosten!

Groet, Folkert

Beste folkert

De ingangsdatum van het abonnement staat in de mail op de datum van het nummerbehoud, echter kan ik mijn oude nummer niet gebruiken i.v.m. een lopend contract. Daarom zou ik graag het nummer dat bij de simkaart kwam willen gebruiken. Alleen wanneer ik het nummer van de simkaart invul op my tmobile zegt het systeem dat het nummer niet bekend is.

Groet, Jari
Reputatie 7
Badge +18
Beste @DizMizzer

Is je abonnement al ingegaan? Mijn ervaring is dat de simkaart pas actief wordt als je abonnement in gaat. En pas op: eventueel (data) verbruik voordat je abonnement actief wordt kan je veel (buiten bundel) geld gaan kosten!

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +5
Hallo @DizMizzer soms is het even afwachten en anders neem je even contact op met de klantenservice.

Reageer