Beantwoord

Oneplus 3 nieuwe simkaart

  • 5 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb zojuist een nieuwe simkaartje in mijn nieuwe telefoon (Oneplus 3) gedaan alleen werkt hij niet. Hij geeft aan dat ik geen bereik heb waardoor ik geen verificatiecode kan krijgen. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door michaelzalinge 5 augustus 2016, 10:52

Het is al gelukt,
Bekijk origineel

2 reacties

Het is al gelukt,
Reputatie 6
Badge +17
Hey MichaelZalinge,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt en gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Hoe bevalt 'ie? Ik zie dat je inmiddels zelf een oplossing hebt gevonden. Wat heb je gedaan om het weer werkend te krijgen of ging het automatisch?

Je weet ons te vinden als je andere vragen of verzoeken hebt. 🙂

Reageer