Beantwoord

Ongeldige simkaart?

• 17 februari 2016
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Vanaf vandaag was eerst mijn simkaart niet aanwezig volgens mijn telefoon, na hem meerdere keren opnieuw opgestart te hebben en de simkaart er opnieuw in gedaan te hebben kreeg ik een nieuw probleem, dat was ongeldige simkaart... Wat moet ik doen? Ik heb mijn abonnement sinds deze maand verlengt naar een stel samen stel bij, kan dit er iets mee te maken hebben? Ik had wel nummerbehoud daarbij aangegeven, ik snap niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Groetjes
Tischa
icon

Beste antwoord door David 18 februari 2016, 11:11

Hey Tischotchi,

Als je simkaart verouderd is, kunnen wij inderdaad een nieuwe opsturen. Dit is overigens niet standaard gratis, wij kunnen in ons systeem nakijken of er recht is op een nieuwe simkaart.

Jouw simkaart is overigens niet verouderd, dus als je deze niet geknipt hebt of vuil is, dan zou deze gewoon moeten werken. Had je bij je verlenging een nieuwe simkaart geactiveerd? Dit kan ik namelijk niet terug zien in ons systeem.

Laat even weten of je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd bij je verlenging en anders hoe het verlopen is met de nieuwe simkaart! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Hoi tischotchi,

Het kan zijn dat je simkaart gewoon versleten is. Een nieuwe simkaart aanvragen is gratis.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tischotchi,

Als je simkaart verouderd is, kunnen wij inderdaad een nieuwe opsturen. Dit is overigens niet standaard gratis, wij kunnen in ons systeem nakijken of er recht is op een nieuwe simkaart.

Jouw simkaart is overigens niet verouderd, dus als je deze niet geknipt hebt of vuil is, dan zou deze gewoon moeten werken. Had je bij je verlenging een nieuwe simkaart geactiveerd? Dit kan ik namelijk niet terug zien in ons systeem.

Laat even weten of je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd bij je verlenging en anders hoe het verlopen is met de nieuwe simkaart! 🙂

Reageer