Vraag

Ongeldige simkaart

• 9 november 2019
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik ervaar al enige tijd problemen met mijn simkaart. Ik krijg continu de melding “ongeldige simkaart”. Als ik mijn simkaart in een andere toestel stop, dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben ook langs de telefoonwinkel geweest, omdat ik dacht dat mijn Iphone 7 stuk was, maar daar ligt het probleem niet aan. Ook heb ik al eerder (1.5 maand geleden) een nieuwe simkaart aangevraagd. Mijn simkaart deed het toen nog wel, echter had ik af en toe problemen met mobiele internetverbinding, maar nu doet mijn simkaart het helemaal niet meer. 

Ik zou graag willen weten waarom dit probleem zich voordoet. 

Met vriendelijke groet,

Kübra

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi Kübra,

Wat vreemd dat je die melding krijgt. Ik kan van een afstand niet zien waar het probleem zich voordoet. Het kan aan je simkaart of toestel liggen dus ik wil dit graag samen met jou uitzoeken. Zit je simkaart wel correct in het toestel? Heb je de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen om te kijken of je dan ook die melding krijgt. Ben je langs een T-Mobile shop gaan? Want daar kunnen ze gelijk een nieuwe simkaart in je toestel testen en dan kun je achterhalen waar het aan ligt. 

Ik hoor graag van je!

Reageer