Beantwoord

Ongeldige simkaart iPhone 7

Sinds 2 dagen krijg ik rond 18.00 - 19.00 steeds de melding ongeldige simkaart bovenin in mijn scherm van mijn iPhone.

als ik dan mijn toestel herstart dan werkt het gewoon weer en staat er weer T-mobile..

wat kan dit zijn?

ik hoor het graag,

groetjes,

dennis
icon

Beste antwoord door Hajar 15 mei 2019, 14:38

Hi Dennis,

Ik denk graag met je mee! Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het aan je simkaart of toestel ligt. Mocht je simkaart defect zijn dan kun je heel eenvoudig een nieuwe bestellen via My T-Mobile voor maar €5,09. Deze ontvang je dan binnen 3 werkdagen thuis! Ik ben heel benieuwd of het met een nieuwe simkaart is opgelost.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik denk graag met je mee! Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het aan je simkaart of toestel ligt. Mocht je simkaart defect zijn dan kun je heel eenvoudig een nieuwe bestellen via My T-Mobile voor maar €5,09. Deze ontvang je dan binnen 3 werkdagen thuis! Ik ben heel benieuwd of het met een nieuwe simkaart is opgelost.

Ik hoor graag van je!

Reageer