Beantwoord

Onjuiste pincode

  • 31 januari 2016
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

toestel meld onjuiste pincode. gebruik ik al jaren maar staat onjuiste pincode ..
icon

Beste antwoord door Geravo 31 januari 2016, 15:39

Heb je al geprobeer de simkaart in een ander toestel te ontgrendelen?
Als je dit al hebt geprobeerd en dit werkt niet, kan het zijn dat je huidige simkaart is versleten na verloop van de afgelopen tijd.

Je kunt als laatst nog proberen je pincode te wijzigen d.m.v. je PUK code.

Als laatste optie: via My T-mobile online een nieuwe sinkaart aanvragen. Online is het goedkoper als in de winkel of telefonisch!
Bekijk origineel

2 reacties

Heb je al geprobeer de simkaart in een ander toestel te ontgrendelen?
Als je dit al hebt geprobeerd en dit werkt niet, kan het zijn dat je huidige simkaart is versleten na verloop van de afgelopen tijd.

Je kunt als laatst nog proberen je pincode te wijzigen d.m.v. je PUK code.

Als laatste optie: via My T-mobile online een nieuwe sinkaart aanvragen. Online is het goedkoper als in de winkel of telefonisch!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Carmen,

Welkom op het T-Mobile Forum, fijn om te zien dat Geravo je al van een reactie heeft voorzien!

Ik zie dat je ondertussen ook weer gebruik hebt gemaakt van je bundels. Hoe heb je het probleem uiteindelijk opgelost? :?

Reageer