Beantwoord

onverwacht simkaart geblokeerd

  • 16 januari 2014
  • 2 reacties
  • 259 Bekeken

mijn simkaart is geblokkeerd ik weet niet waarom ik wil mij inloggen op my T-Mobile en krijg een activering venster om mijn nieuw simkaart nummer in te voeren wat ik niet heb en ook niet om gevraagd heb kunnen jullie aub mijn huidige simkaart weer activeren zodat ik weer bereikbaar ben mijn mobiel nummer is ***

edit door moderator: privégegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Bram 20 januari 2014, 10:45

@B.Toprak

Welkom op het forum!

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je op de hoogte bent van de blokkade en omzetting naar prepaid.
Bekijk origineel

2 reacties

Het is heel onverstandig om zoveel persoonlijke gegevens op een openbaar forum te zetten.

Je kunt je bericht nog een korte tijd na plaatsing zelf aanpassen (als je op een pc zit).
@B.Toprak

Welkom op het forum!

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je op de hoogte bent van de blokkade en omzetting naar prepaid.

Reageer