Beantwoord

Oproepen en smsjes (uit buitenland) niet ontvangen

• 6 september 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Sinds kort krijg ik een aantal oproepen en smsjes niet binnen, wanneer er wordt gebeld gaat de telefoon niet over en ik krijg ook geen bericht van een gemiste oproep. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad maar ongeveer 4 dagen geleden is dit probleem ontstaan. SMS'jes ontvang ik ook ineens niet. Het betreft in iedergeval gebeld worden en berichten vanuit het buitenland (wel binnen de EU).

Ter info; Het betreft een samsung S7.

Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn en hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 september 2017, 10:22

Hoi ThijsF,

Wat gek dat je geen sms'jes en oproepen uit het buitenland binnenkrijgt!

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega op chat en dat zij al heeft gecontroleerd of er geen blokkades aanstaan. Ik begrijp ook dat je nu een nieuwe simkaart hebt! Ik ben erg benieuwd of dit het probleem heeft opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan helpen wij je namelijk graag verder.

Ik hoor van je! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi ThijsF,

Wat gek dat je geen sms'jes en oproepen uit het buitenland binnenkrijgt!

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega op chat en dat zij al heeft gecontroleerd of er geen blokkades aanstaan. Ik begrijp ook dat je nu een nieuwe simkaart hebt! Ik ben erg benieuwd of dit het probleem heeft opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan helpen wij je namelijk graag verder.

Ik hoor van je! 😃

Reageer