Beantwoord

Opvragen simkaartnummer

• 4 februari 2014
  • 10 reacties
  • 2235 Bekeken

• Debutant
  • 0 reacties
Hoe kan ik mijn simkaartnummer opvragen op mijn telefoon? (Samsung SIII) ?
icon

Beste antwoord door Bram 10 februari 2014, 13:57

@YenteB en @leanie

Welkom op het forum beiden! :)

Ik heb de simkaartnummers verzonden. Deze vind je in je inbox.

Toekomstige aanvragen mogen naar het topic wat wij hier speciaal voor hebben aangemaakt genaamd 'Wat is mijn simkaartnummer? (Deel 2)'.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Waar kan ik mijn simkaartnummer vinden?
Mijn simkaart is geknipt omdat hij anders niet in m'n iPhone paste, dus ik kan niet meer het gehele nummer er vanaf lezen?
Reputatie 6
@CEW & Thijs14

Allebei welkom hier op het Forum!

Ik heb jullie beiden een privébericht gestuurd met het simkaartnummer 🙂
ik heb gisteren mijn sim geblokkeerd omdat ik mijn teefoon kwijt was. Na lang zoeken toch gelukkig weer terug gevonden. Nu wil ik hem deblokkeren. Hoe gaat dat. Ik kan nl mijn simkaartnummer niet op de simkaart terugzien. Ik heb hem alvelel jaren!
Ik wil ook graag mijn simkaartnummer opvragen, kan dat op deze manier?
@harryst
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn. Je simkaart is dezelfde dag nog geactiveerd. Sorry dat het via ons langer heeft geduurd voordat je een berichtje terug hebt ontvangen. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. 🙂
@Bottemanne

Ja dat kan op deze manier. 🙂 Ik heb het simkaartnummer via een privé bericht naar je toegestuurd. 🙂 Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.
Ik ben ook mijn simkaartnummer kwijt omdat ik mijn simkaart heb moeten bijknippen. Kun je mij ook PM-en met mijn simkaartnummer?
alvast bedankt.
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/bottemanne-252627/"

Ja dat kan op deze manier. 🙂 Ik heb het simkaartnummer via een privé bericht naar je toegestuurd. 🙂 Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.

Chantal, kun je dat voor mij ook doen?
Reputatie 2
Hallo! 

Ik zou ook graag mijn simkaartnummer opvragen aangezien ik nog een 18-cijferige t-mobile kaart heb!

Alvast bedankt,

Leanne
@YenteB en @leanie

Welkom op het forum beiden! :)

Ik heb de simkaartnummers verzonden. Deze vind je in je inbox.

Toekomstige aanvragen mogen naar het topic wat wij hier speciaal voor hebben aangemaakt genaamd 'Wat is mijn simkaartnummer? (Deel 2)'.