Beantwoord

Orange SIM kaart vervangen voor nano sim

• 24 februari 2018
  • 1 reactie
  • 1508 Bekeken

Beste T-mobile, ik heb al sinds jaar en dag dezelfde simkaart, er staat zelfs nog Orange op 🤣 Nu wilde ik een nieuwe simkaart halen in de t mobile winkel omdat ik een andere telefoon gaan gebruiken met nano sim maar ik moest 5,09 betalen voor een nieuwe sim. Volgens mijn broer staan er op het forum berichten van mensen met zo’n oude sim en kregen ze gratis een nieuwe sim toegestuurd. Kunnen jullie dat voor mij ook regelen? Ik gebruik t mobile prepaid.
icon

Beste antwoord door David 26 februari 2018, 09:56

Hey Sweety1979,

Dat had jouw broer goed gezien! Wanneer het om zulke oude simkaarten gaat, dan vervangen we deze inderdaad voor je. 🙂 We kunnen dit eenvoudig in ons systeem checken en ik zie dat mijn collega Jacob dat ondertussen ook al voor je heeft geregeld, naar aanleiding van jouw bericht via Facebook. Je krijgt een brief met instructies bij de simkaart, maar ik geef je ook alvast even de website mee waar je de sim kunt activeren.

Als je hier nog hulp bij nodig hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sweety1979,

Dat had jouw broer goed gezien! Wanneer het om zulke oude simkaarten gaat, dan vervangen we deze inderdaad voor je. 🙂 We kunnen dit eenvoudig in ons systeem checken en ik zie dat mijn collega Jacob dat ondertussen ook al voor je heeft geregeld, naar aanleiding van jouw bericht via Facebook. Je krijgt een brief met instructies bij de simkaart, maar ik geef je ook alvast even de website mee waar je de sim kunt activeren.

Als je hier nog hulp bij nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer