Beantwoord

Orange simkaart in Nokia 100 prepaid T Mobile telefoon

• 5 juni 2014
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Hallo,

ik heb tot heden nog altijd met een voormalig orange telefoon en dito simkaart prepaid gebeld. Beltegoed opgewaardeerd bij T-mobile. Van dit toestel is echter de batterij versleten. Ik heb heden een Nokia 100 aangeschaft maar de Orange simkaart wordt niet geaccepteerd (simkaart niet geldig). Ik wil toch graag mijn nummer behouden. Hoe krijg ik de orange simkaart aan de praat in de Nokia 100 van T mobile?

Ger Vranken
icon

Beste antwoord door Ger V 6 juni 2014, 10:50

Hallo,

ik heb tot heden nog altijd met een voormalig orange telefoon en dito simkaart prepaid gebeld. Beltegoed opgewaardeerd bij T-mobile. Van dit toestel is echter de batterij versleten. Ik heb heden een Nokia 100 aangeschaft maar de Orange simkaart wordt niet geaccepteerd (simkaart niet geldig). Ik wil toch graag mijn nummer behouden. Hoe krijg ik de orange simkaart aan de praat in de Nokia 100 van T mobile?

Ger Vranken

Probleem opgelost.
Gebeld met 1200 en nieuwe simkaart ligt gratis bij T mobile shop in Sittard.

🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo,

Ger Vranken

Probleem opgelost.
Gebeld met 1200 en nieuwe simkaart ligt gratis bij T mobile shop in Sittard.

🆒

Reageer