Beantwoord

Orange simkaart nummer

• 17 februari 2017
  • 3 reacties
  • 6940 Bekeken

Na vele jaren bij Orange en T mobile wil ik een andere provider proberen.
Op de orange sim kaart zijn maar 18 cijfers namelijk (weggehaald) . Kunt u aangeven wat het 19e
cijfer is
icon

Beste antwoord door Sam- 19 februari 2017, 12:04

Hoi hoi Etiena,

Leuk om je hier op het forum te zien. Wel jammer dat dit waarschijnlijk ook meteen ons afscheid is. Mag ik vragen waarom je naar een andere provider gaat? Is er iets wat wij nog kunnen doen om je als klant te behouden?

Om antwoord te geven op je vraag; je kan een 0 plaatsen achter het simkaartnummer. Zo kom je wel aan de 19 cijfers. Op deze manier kan je de nummerbehoud aanvraag wel doorvoeren.

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Etiena,

Leuk om je hier op het forum te zien. Wel jammer dat dit waarschijnlijk ook meteen ons afscheid is. Mag ik vragen waarom je naar een andere provider gaat? Is er iets wat wij nog kunnen doen om je als klant te behouden?

Om antwoord te geven op je vraag; je kan een 0 plaatsen achter het simkaartnummer. Zo kom je wel aan de 19 cijfers. Op deze manier kan je de nummerbehoud aanvraag wel doorvoeren.

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Issam, hartelijk dank voor je snelle reactie. Dus een 0 achter het nummer van Orange plaatsen, Ik ben van T-mobile overgestapt naar KPN omdat wij de andere verbindingen ook bij hen hebben zoals vaste telefoon, mobiel van mijn man en internet buitengebied .
Met vriendelijke groet
Etiena Marian
Reputatie 7
Badge +20
Hi Etiena,

Dat klopt inderdaad, is dit ondertussen ook al gelukt?

Het is erg jammer te zien vertrekken, maar dan heb je er vast een mooie deal uit weten te slepen. 🙂 Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer