Beantwoord

Orange simkaart vervangen

Reputatie 2
Hallo!
Ik heb nog zo'n stokoude Orange simkaart, die het niet echt meer goed doet. Plus ik had begrepen dat oude simkaarten soms niet optimaal werken met smartphones en die wil ik binnenkort kopen. Ik had van iemand gehoord dat je deze gratis kon laten vervangen als ze nog van Orange waren. Klopt dit?
Ik had net m'n abonnement gewijzigd en had de stille hoop er meteen een nieuwe simkaart bij te krijgen, maar helaas

icon

Beste antwoord door Jacob 26 mei 2014, 14:56

@mirandardam

Welkom op het Forum!

Ik zie inderdaad dat je een oude simkaart van Orange gebruikt. Ik heb je daarom een gratis nieuwe simkaart opgestuurd. Deze zal binnen 3 werkdagen bij je thuis arriveren!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
@Miletos
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je bij deze kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd, zie inderdaad in het systeem dat je nog een oude Orange simkaart hebt.
ook ik heb nog een oude orange prepaidkaart en deze past niet in de smartphone ook ik had gelezen dat deze gratis werd vervangen

ik wilde op de site een nieuwe simkaart bestellen maar zag dat deze wel geld kost 

graag zou ik mijn eigen nummer behouden

hoor dan ook graag van u 

mvg miranda mertens
Reputatie 1
@mirandardam

Welkom op het Forum!

Ik zie inderdaad dat je een oude simkaart van Orange gebruikt. Ik heb je daarom een gratis nieuwe simkaart opgestuurd. Deze zal binnen 3 werkdagen bij je thuis arriveren!

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/mirandardam-345981/"

Welkom op het Forum!

heel erg bedankt ben er erg blij mee dat ik mijn nummer die ik al meer dan 10 jaar gebruik kan behouden
Reputatie 2
Ik gebruik ook nog steeds een oude Orange simkaart. Kan ik ook een gratis nieuwe T-mobile simkaart ontvangen?
Reputatie 5
@kepano je maakt inderdaad gebruik van een wel erg oud exemplaar simkaart. Een nieuwe is onderweg, hier zitten geen kosten aan verbonden. Veel plezier ermee en mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Reputatie 2
Tom schreef:

@kepano je maakt inderdaad gebruik van een wel erg oud exemplaar simkaart. Een nieuwe is onderweg, hier zitten geen kosten aan verbonden. Veel plezier ermee en mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. :)

Thanks!
Ook ik heb het probleem van de oude Orange-simkaart. Hij wordt door mijn smartphone sinds gisteren niet meer herkend (ligt niet aan het toestel, want dat functioneert normaal - mijn simkaart werkt ook in andere toestellen niet). Klopt het dat ik dan recht heb op een nieuwe simkaart (kosteloos, met nummerbehoud)?
Hoi Mereie,

Jij maakt inderdaad nog gebruik van een oude Orange simkaart. Ik vermoed dat de problemen die jij hierboven uitlegt door de oude simkaart komen. Ik heb dan ook een nieuwe simkaart naar je opgestuurd! 🙂 Deze nieuwe simkaart zal binnen drie werkdagen bij je worden afgeleverd.

Voor informatie over het activeren van je nieuwe simkaart wil ik je verwijzen naar deze pagina.

Laat je horen of de problemen zijn opgelost? 🙂
Ik zit met hetzelfde probleem als eerder in dit forum genoemd. Ik gebruik nog een oude Orange simkaart, die niet meer helemaal werkt zoals zou moeten. Kan ik deze door een T-Mobile simkaart vervangen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bokker,

Ik zie dat je inderdaad nog een Orange simkaart in je bezit hebt! Deze vervangen we natuurlijk kosteloos voor je.

De simkaart is onderweg en je ontvangt heb binnen 3 werkdagen op de deurmat! Je hoeft de simkaart daarna alleen nog maar te activeren. Hoe je dat precies doet vind je op deze pagina. :8
Hallo!
ook ik heb een nieuw toestel aangeschaft en mijn oude orange simkaart past hier helaas niet in. Zou deze ook vervangen kunnen worden door een t mobile simkaart?
Alvast bedankt!!
Reputatie 7
Badge +19
meuria schreef:

Hallo!
ook ik heb een nieuw toestel aangeschaft en mijn oude orange simkaart past hier helaas niet in. Zou deze ook vervangen kunnen worden door een t mobile simkaart?
Alvast bedankt!!

Hi Meuria,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je een nieuwe simkaart opgestuurd. Op onze website kun je zien hoe je jouw simkaart activeert.

Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂
ongeveer tegelijkertijd met de reactie van jullie op mijn vraag hier op het forum ontving ik een email van t mobile waarin staat dat het verzenden van een nieuwe simkaart helaas niet is gelukt maar dat ik deze kan aanvragen via my t-mobile.
Nu snap ik het niet meer helemaal :?.....is er nu een nieuwe simkaart opgestuurd of moet ik deze toch zelf aanvragen???
Ik hoor het graag....
Reputatie 7
Badge +19
Hi Meuria,

Nee, je hoeft de simkaart niet zelf aan te vragen dat heb ik al voor je gedaan. Je zal hem heel snel ontvangen!

Laat je ons weten of alles naar behoren werkt zodra jij je simkaart hebt geactiveerd?

Reageer