Beantwoord

Oude Orange sim kaart vervangen

Hoe kan ik mijn oude Orange prepaid simkaart vervangen door een T mobile prepaid simkaart met behoud van het nummer
icon

Beste antwoord door Pilovali 3 mei 2016, 15:08

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile, dit kost €5,09. Je kunt het beste even contact zoeken met de klantenservice, vaak gaan ze zo'n oude simkaart kosteloos vervangen.

Zodra je een nieuwe simkaart krijgt, kun je hem activeren en dan is je huidige telefoonnummer actief op je nieuwe simkaart.

Groet,
Bekijk origineel

12 reacties

Geweldig!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ger,

Dat is inderdaad een behoorlijke oude simkaart! Bijna antiek. ;)

Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Binnen 3 werkdagen heb je deze binnen en je kunt deze thuis activeren.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Ontvangen! Hartstikke bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Zeq,

Als je even jouw gegevens naar mij toestuurt in een privéberichtje, dan ga ik kijken wat ik voor jou kan doen! Ik kan vast wel iets leuks voor je regelen. 😁 Stuur je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer?
Ik had ook een oude Sim kaart. Ik kom nu pas achter dat nieuwe Sim kaart kosteloos besteld kan worden. Ik heb twee dagen geleden al besteld en betaald.

Kan dit terug gedraaid worden ofzo.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile, dit kost €5,09. Je kunt het beste even contact zoeken met de klantenservice, vaak gaan ze zo'n oude simkaart kosteloos vervangen.

Zodra je een nieuwe simkaart krijgt, kun je hem activeren en dan is je huidige telefoonnummer actief op je nieuwe simkaart.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gert,

Fijn om te zien dat Pilovali al op je heeft gereageerd. Ik zie dat je ondertussen online een nieuwe simkaart hebt besteld! Zodra je deze binnen krijgt hoef je hem alleen nog maar te activeren.

Omdat je nog gebruik maakt van een Orange simkaart heb je recht op een gratis nieuwe simkaart, ik heb daarom de kosten van de simkaart weer bij je prepaid tegoed bijgeschreven. 🙂

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt of als we jou nog ergens mee kunnen helpen? Dat doen we graag hier!
Hier nog zo iemand die al meer dan tien jaar dezelfde oude Orange simkaart gebruikt en nu uiteindelijk toch is overgeschakeld op een smartphone waar het oude vertrouwde kaartje niet meer inpast. (Begin bovendien verbindingsproblemen te krijgen.) Zou ik ook een nieuwe simkaart kunnen krijgen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Loes,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Wat tof dat je een smartphone hebt aangeschaft! Welke is het geworden? Dat zal wel even wennen zijn! Ik zie in het systeem dat je inderdaad nog gebruik maakt van een bijna prehistorisch simkaartje! 😉 Dat kan inderdaad voor problemen met jouw bereik zorgen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus jouw simkaart gaan we uiteraard gelijk voor je vervangen door een gloednieuw simkaartje. Je ontvangt deze kosteloos binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet 'm niet eerst te activeren voordat je de simkaart gaat gebruiken.

Laat je het even weten als je de simkaart hebt ontvangen? En als ik je nog ergens anders bij kan helpen, hoor ik het graag!
Hallo,
Ook ik heb nog een heel oude simkaart van Orange. Omdat ik binnenkort een abonnement wil afsluiten, zou ik graag een nieuw kaartje ontvangen. Alvast bedankt!
Hallo,
Hier nog een dinosaurus met een orange kaart, prepaid. Heb onlangs een Galaxy J5 gekocht, maar daar moet een nano sim in. Zou ik ook een nieuwe sim kunnen krijgen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Arpzwolle,

Ik heb meteen voor jou gekeken! Ik zie inderdaad dat je nog een oude simkaart hebt, dus ik heb dit voor jou in orde gemaakt.

Ik heb de simkaart dus meteen voor je besteld en de kosten voor je vergoed. Je zult de simkaart binnen 3 dagen in je brievenbus ontvangen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan gerust weten!

Reageer