Beantwoord

oude orange simkaart wisselen

Hallo,

Ik ben nog in het bezit van een oude orange simkaart, nu heb ik een nieuw toestel en een nano simkaart nodig, Ik lees diverse topics en vragen over het gratis wisselen van deze sim kaarten. Ik kan alleen nergens vinden waar of hoe ik dit kan doen.

Willen jullie mij hiermee helpen?

mvg,

Tom
icon

Beste antwoord door Seccie 28 november 2018, 23:05

Hey @Tom Arts,

Wat leuk om te lezen dat er nog steeds orange simkaarten in omloop zijn.
Welk toestel heb je nu in bezit als ik vragen mag? Ik adviseer je om in dit topic een melding te maken. T-mobile forum moderators (medewerkers) kunnen vervolgens via het reeds gekoppelde simkaartnummer zien of je simkaart in aanmerking komt voor kosteloze vervanging. Ik kan dat als medeklant niet bepalen.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey @Tom Arts,

Wat leuk om te lezen dat er nog steeds orange simkaarten in omloop zijn.
Welk toestel heb je nu in bezit als ik vragen mag? Ik adviseer je om in dit topic een melding te maken. T-mobile forum moderators (medewerkers) kunnen vervolgens via het reeds gekoppelde simkaartnummer zien of je simkaart in aanmerking komt voor kosteloze vervanging. Ik kan dat als medeklant niet bepalen.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tom,

Die simkaart is bijna rijp voor het museum!

Ik zie dat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile, dus ik kan nu nog niets inzien in ons systeem. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga dan kijken of ik jou een gratis nieuwe simkaart op kan sturen!

Als het overigens PrePaid is, dan voldoen telefoon- en simkaartnummer. Het is dan wel zaak dat via My T-Mobile de adresgegevens geregistreerd staan, zodat ik de sim kan opsturen!

Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic is over aanvragen van simkaarten, zoals vermeld in de reactie van Seccie.