Beantwoord

Oude SIM-kaart deblokkeren

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik wil weten of mijn oude SIM-kaart (tijdelijk) gedeblokkeerd kan worden en dat ik daarna weer mijn huidige, nieuwe sim-kaart kan gebruiken. Ik heb een nieuwe SIM-kaart aangevraagd (en inmiddels geactiveerd) voor mijn nieuwere iPhone omdat in deze iPhone de nano-versie moet. Nu blijkt dat whatsapp de reservekopie via iCloud niet herkend in whatsapp op de nieuwe iPhone omdat de reservekopie via mijn oude iPhone via een "oude" versie gedaan was. Ik wil nu een aantal whatsapp-berichten naar mijn mailbox sturen vanuit mijn oude iPhone, alleen dat werkt alleen als mijn oude sim-kaart het doet. Ik heb al geprobeerd om met de nieuwe sim-kaart dit te doen in mijn oude iPhone, alleen dit werkt dus helaas niet. Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik hoef de telefoons niet tegelijkertijd aan te hebben staan. Thnx alvast.
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 september 2018, 10:02

Hoi Chaaan,

De oude simkaart gaat niet meer werken, die is echt definitief geblokkeerd. De adapter krijg je van ons cadeau, dus mocht je hem niet gebruiken dan kun je hem weggooien of opbergen. ☺ Ik raad je zeker aan het via die weg nog wel even te proberen - wie weet pakt 'ie hem dan toch!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chaan,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel!

Als ik het goed begrijp wil je je oude simkaart in je nieuwe toestel stoppen. Dat gaat niet meer lukken omdat die simkaart definitief gedeactiveerd is. Wat je wel kan doen is een simkaart adapter gebruiken. Je stopt je nieuwe simkaart erin en dan kun je die in je oude iPhone gebruiken. Ik heb je zo'n simkaart adapter opgestuurd. Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen thuis.

Hopelijk lukt het zo! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Beste Hajar, dank voor je reactie. Nee, ik wilde mijn oude Sim-kaart in mijn oude iphone doen, omdat alleen die oude Sim-kaart geaccepteerd wordt (dat heeft klaarblijkelijk te maken met de versie/leeftijd van het oude toestel). De Sim-kaart adapter heb ik dus niet nodig. Dat mag je annuleren.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chaaan,

De oude simkaart gaat niet meer werken, die is echt definitief geblokkeerd. De adapter krijg je van ons cadeau, dus mocht je hem niet gebruiken dan kun je hem weggooien of opbergen. ☺ Ik raad je zeker aan het via die weg nog wel even te proberen - wie weet pakt 'ie hem dan toch!

Reageer