oude simkaart


Ik heb gelezen op dit forum dat je kosteloos je sim kan laten vervangen als je een verouderde hebt en bij de apps van facebook en twitter problemen hebt.
Hoe gaat dit in zijn werking, want ak op veel plaatsen niet op internet, daar heb ik geen abbonement voor genomen.

This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 6
@dennis1903

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik inderdaad dat je gebruik maakt van een oudere simkaart. Ik heb je kosteloos een nieuwe toegestuurd. Zodra je de simkaart ontvangt kun je deze activeren via My T-Mobile of de Klantenservice.

@https://%22https://forum.t-mobile.nl/members/dennis1903-256682/%22

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik inderdaad dat je gebruik maakt van een oudere simkaart. Ik heb je kosteloos een nieuwe toegestuurd. Zodra je de simkaart ontvangt kun je deze activeren via https://%22https://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/my_tmobile/login/login.aspx%22 of de Klantenservice.



Ik dank u, we gaan het proberen, en U zal mijn bevindingen lezen
Hoi
Ook ik heb een oude simkaart en zal graag een nieuwe willen toegestuurd krijgen is dat voor mij ook mogelijk ?

Mvg Wendy van Overbeek
Reputatie 7
@Wendy2808

Ik heb een nieuwe simkaart op de post gedaan voor je, zodra hij binnen is kun je deze activeren via My T-Mobile. 🙂
Hoi
Dank je heb de nieuwe simkaart binnen super snel!!!
Maar is het ook mogelijk om de nieuwe pincode gewijzigen in mijn oude pincode

Mvg wendy
Beste Henk,
ik heb ook een oude simkaart en heb regelmatig last van problemen zou je mij aub ook een nieuwe willen toesturen?
Met vriendelijke groet,
Sandor
Reputatie 6
@Wendy2808

Je kunt de pincode altijd wijzigen. Dit kun je doen bij instellingen - beveiliging.

@Sandorr
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat de Klantenservice een nieuwe simkaart naar je heeft toegestuurd 🙂!
Reputatie 2
Ook hier een oude simkaart gebruiker. Mag ik ook een nieuwe verwachten?
Ik heb hetzelfde probleem. Met als gevolg dat ik slecht bereik heb en amper fatsoenlijk kan bellen. Mijn simkaart is dus ook verouderd, en bij deze wil ik dan ook graag het verzoek indienen voor een nieuwe. 
Reputatie 5
@MennovR
Je hebt nog een hele oude simkaart in gebruik zie ik. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuw type simkaart en op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je een e-mail ter bevestiging ontvangen. Je blijft je huidige 06-nummer natuurlijk houden.

@Kaiser
Je hebt een nieuw type simkaart in gebruik en je hebt doorgegeven dat je problemen met het netwerk ervaart. Uit het onderzoek is gebleken dat de dekking op de betreffende locatie niet optimaal is.
Wil je het formulier via de dekkingskaart invullen zodat de Netwerk Specialist kan nakijken hoe het nu staat met de dekking? Graag de volledige postcode en 3 recente voorbeelden vermelden op het formulier. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van de Netwerk Specialist.
Hallo, ook ik heb regelmatig problemen met het bereik van mijn  telefoon en ook met mijn sim-kaart registratie (of iets dergelijks).
ik heb nog een Orange sim-kaart, voldoet deze nog?

Hallo, ook ik heb regelmatig problemen met het bereik van mijn telefoon en ook met mijn sim-kaart registratie (of iets dergelijks).
ik heb nog een Orange sim-kaart, voldoet deze nog?



o ja, moet ik eventueel langs de T-mobile shop voor een nieuwe sim-kaart?

alvast mijn dank.
Reputatie 2
@Ries Dank je wel. Ik zie hem wel tegemoed.
Reputatie 6
@Williebelt
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Je kunt voor een nieuwe simkaart ook langs de T-Shop 🙂! Dit is wel de snelste manier om een nieuwe te krijgen. Mocht je toch willen dat ik hem opstuur dan hoor ik dat graag.

@Williebelt
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Je kunt voor een nieuwe simkaart ook langs de T-Shop 🙂! Dit is wel de snelste manier om een nieuwe te krijgen. Mocht je toch willen dat ik hem opstuur dan hoor ik dat graag.



Hallo Ruben,
allereerst dank voor je snelle reaktie.
Tja, en als ik dan mag kiezen, dan wil ik hem wel thuisgestuurd krijgen, als het jou niks uitmaakt.:o
Hoef ik er de deur niet voor uit, haha.

Met vriendelijke groet en dank,

Willie
Reputatie 6
@Williebelt

De nieuwe simkaart is onderweg 🙂!

@Williebelt

De nieuwe simkaart is onderweg 🙂!




@Ruben,
Hij is al binnen, wauw.🆒
Dank je voor de snelle en goede service, top!
Ik heb ook nog een oude simkaart. Kan ik een nieuwe krijgen?
Hallo, ik heb dus ook een oude SIM kaart beginnend met  8931162111
Ook ik heb slecht of traag internet.
Wat moet ik doen om ook een nieuwe SIM kaart te krijgen?
Kan die mij ook worden toegestuurd?
Ik heb waarschijnlijk ook nog een oude simkaart. Kan ik een nieuwe krijgen? Ik heb namelijk sinds gisteren problemen met het netwerk.
Reputatie 6
@All

Ik hebt dit voor jullie nagekeken en jullie maakte inderdaad gebruik van een oudere type simkaart. Ik heb jullie kosteloos een nieuwe toegestuurd 🙂!
ik heb ook een oude kaart kanik ook een nieuwe simkaart binnen krijgen ruben?
Reputatie 6
@.....123

Ik heb dit voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat je nog gebruik maakt van een oudere simkaart. Ik stuur je daarom kosteloos een nieuwe toe 🙂! Zodra je de nieuwe simkaart ontvangt kun je deze activeren via My T-Mobile of de Klantenservice.
Ruben, had nog een vraagje . heb ook een andere kaart van prepaid die kaart is kapot gegaan die was ook een abbo maar me abbo is al verlopen wil daar ook een nieuwe kaart voor krijgen is dat mogelijk?
Reputatie 7
@......123
Als je PrePaid simkaart kapot is gegaan kun je via het bijbehorende My T-Mobile account een nieuwe simkaart bestellen. Zie ook de uitleg op onze website.