oude simkaart



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 6
@J.B. en Progger

Ik wil jullie beide welkom heten op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik heb jullie direct een nieuwe simkaart toegestuurd 🙂! Zodra je de simkaart hebt ontvangen kun je deze activeren via My T-Mobile.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/j-b--295344/" en https://"https://forum.t-mobile.nl/members/progger-202447/"

Ik wil jullie beide welkom heten op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik heb jullie direct een nieuwe simkaart toegestuurd 🙂! Zodra je de simkaart hebt ontvangen kun je deze activeren via https://"https://www.t-mobile.nl/my-t-mobile".



Geweldig bedankt!

krijg ik nu weer een duosim? Als het maar een microsim is..

kun je overigens zeggen of deze SV 4g ready is? ik krijg nergens duidelijkheid of dit de LTE versie betreft.

-Ruben schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis1903-256682/"

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik inderdaad dat je gebruik maakt van een oudere simkaart. Ik heb je kosteloos een nieuwe toegestuurd. Zodra je de simkaart ontvangt kun je deze activeren via https://"https://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/my_tmobile/login/login.aspx" of de Klantenservice.



Ruben,
gelet op mijn sim-kaart nummer is die ook verouderd. Dat lijkt volgens het net gesloten forum een oorzaak te zijn van de regelmatige herstart van mijn wildfire s. Zou je mij ook een nieuwe sim-kaart kunnen toesturen? Bij voorbaat hartelijk dank.



Prima service. Vandaag gekregen en direct geactiveerd. Klasse!

-Ruben schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis1903-256682/"

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik inderdaad dat je gebruik maakt van een oudere simkaart. Ik heb je kosteloos een nieuwe toegestuurd. Zodra je de simkaart ontvangt kun je deze activeren via https://"https://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/my_tmobile/login/login.aspx" of de Klantenservice.



Ruben,
gelet op mijn sim-kaart nummer is die ook verouderd. Dat lijkt volgens het net gesloten forum een oorzaak te zijn van de regelmatige herstart van mijn wildfire s. Zou je mij ook een nieuwe sim-kaart kunnen toesturen? Bij voorbaat hartelijk dank.



Prima service. Vandaag gekregen en direct geactiveerd. Klasse!


Ik ook, erg blij met mijn nieuwe sim!

Ruben, bedankt voor de service!

helaas heb ik nu geen duo-sim meer. is hier iets aan te doen? en is er iets bekend over 4g?
Hallo, mijn simkaart heb ik al een aantal jaar, en begint met het nummer 8931162111. Is het mogelijk om een nieuwe nano sim aan te vragen? Heb gelezen dat dit met een verouderde simkaart gratis kan. Kan ik dan ook mijn nummer behouden? En wat gebeurt er dan met mijn beltegoed? 

Alvast enorm bedankt!
Groetjes
Reputatie 5
@christianne Welkom op het T-Mobile forum!

Je bezit inderdaad een oudere variant simkaart. Ik stuur je een nieuwe toe. Laat je even weten wanneer je 'm ontvangen hebt? 🙂
Tom, heb je nog een antwoord op mijn vraag?
Hallo,

Sinds ik een nieuwe telefoon heb werkt mijn simkaart niet meer goed. Ik heb amper bereik en soms kan de telefoon de hele simkaart niet vinden. Nu blijkt dat ik nog een oude simkaart heb met het nummer 8931162111.

Zou u mij een nieuwe simkaart kunnen sturen? Blijft mijn beltegoed nog wel geldig?

Alvast bedankt.

Kim
Hoi, ik heb ook een oude simkaart willen jullie mij een nieuwe opsturen?

Alvast bedankt
Reputatie 4
@ Progger

Ik heb bij deze de juiste simkaart verzonden! 🙂 Meer informatie over 4G kan je vinden via deze link. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

@ Kim89

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inderdaad een oud type simkaart gebruikt. Ik heb bij deze een vervangende simkaart verstuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis. Laat je even weten of dit het probleem oplost? 🙂
Mijn Samsung Galaxy I8160 is bij Dynafix ter repaartie geweest ivm meerdere problemen. Ze hebben helaas nuiks kunnen vinden, maar hebben wel de nieuwste software geionstalleerd. Dynafix gaf aan dat het waarschijnlijk aan mijn oude Sim-kaart ligt.
Is het mogelijk dat ik een neiuwe sim-kaart zou kunnen ontvangen?

MvG.
Hi,
Vandaag mijn nieuwe LG Optimus G toegestuurd gekregen en daar hoort een microsim in. Mijn oude sim heb ik al zolang ik mij kan herinneren en ik zou graag, met behoud van mijn huidige nummer, een (gratis) micro sim toegestuurd krijgen. Is dit mogelijk? 

gr

Hallo, mijn simkaart heb ik al een aantal jaar, en begint met het nummer 8931162111. Is het mogelijk om een nieuwe nano sim aan te vragen? Heb gelezen dat dit met een verouderde simkaart gratis kan. Kan ik dan ook mijn nummer behouden? En wat gebeurt er dan met mijn beltegoed? 

Alvast enorm bedankt!
Groetjes




Heb 'm! dankje! 

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/christianne-296895/" Welkom op het T-Mobile forum!

Je bezit inderdaad een oudere variant simkaart. Ik stuur je een nieuwe toe. Laat je even weten wanneer je 'm ontvangen hebt? :)



Heb 'm! Dankje! 
heren moderatoren


ik heb sinds 2 weken nieuw toestel samsung galaxy s2 plus

nu heb ik regelmatig geen verbinding als ik naar mobiel nummer bel (toestel niet bereikbaar) en ook valt mijn telefoon steeds uit
heb vermoeden dat het ook aan mijn simkaart ligt

mijne is namelijk ook oud genoeg om in alle bovengaande afdelingen te passen (staat nog BEN op)

is het mogelijk dat ik ook nieuwe simkaart krijg

met vr gr
rob
Reputatie 5
@nightmare180 je bezit inderdaad een wel erg oude simkaart! Ik stuur je een nieuwe toe. Laat je weten of de problemen zijn opgelost met de nieuwe simkaart? 🙂
Reputatie 5
@nightmare180 je bezit inderdaad een wel erg oude simkaart! Ik stuur je een nieuwe toe. Laat je weten of de problemen zijn opgelost met de nieuwe simkaart?
Sindskort heb ik een Smartphone aangeschaft en mijn simonly pakket laten aanpassen, waardoor ik nu een internetabonnement heb.
Aangezien mijn simkaart begint met 89311 62111, kan het dus kloppen dat ik niet op internet kan :s ?
Wifi werkt namelijk wel.

Is het mogelijk om mij gratis een nieuwe toe te zenden? Ben namelijk al jaren een tevreden klant van T-mobile.
Het is inmiddels geregeld, over 3 dagen krijg ik een nieuwe simkaart toegezonden.
Reputatie 4
@ Imcrijns

Bedankt voor je update! Ik zie dat er een nieuwe simkaart is verzonden. Via onze Toestelhulp pagina kan je jouw toestel selecteren en stapsgewijs controleren of de instellingen voor internet juist staan! 🙂
Tom schreef:

@nightmare180 je bezit inderdaad een wel erg oude simkaart! Ik stuur je een nieuwe toe. Laat je weten of de problemen zijn opgelost met de nieuwe simkaart? :)


heb nu nieuwe simkaart enige tijd in telefoon en werkt perfekt
thnks voor de goede en snelle service
Hallo Ruben,

Ik heb ook een probleem waarschijnlijk met de simkaart.
De telefoon valt vaak uit of schakelt gedeeltelijk uit en vraagt dan om de pincode, nu heb ik een maand geleden een nieuw toestel gekocht omdat ik dacht dat het daar aan lag, maar hiermee heb k het zelfde probleem.
Het is mij op gevaleen dat dit regelmatig gebeurt als ik via wifi verbonden ben geweest.

mvrg daicu
Reputatie 6
Badge +16
@Daicu

Welkom op het forum!

Op dit moment heb je geen verouderde simkaart. Alsnog kan dit probleem wel bij jouw simkaart liggen, daarom heb ik je voor de zekerheid een nieuwe simkaart toegestuurd. Zodra je deze ontvangen hebt kan je de simkaart activeren via My T-Mobile onder het kopje Service & Contact.
Hallo.
Volgens mij heb ik ook een oude simkaart. Apps reageren af en toe niet en ook de batterij duur is niet optimaal.
Zou ik ook kostenloos een nieuwe simkaart mogen
Ook ik heb een nieuwe toestel en een verouderde SIM eindigend op 111. Kan ik ook een nieuwe sim toegezonden krijgen. Alvast bedankt.