oude simkaart

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

408 reacties

Hoi!

Zeer binnenkort krijg ik de iphone 4, hiervoor heb ik een micro sim nodig. Daarbij denk ik dat mijn simkaart inmiddels ook al aardig verouderd is...:o
Ik hoor graag of ik een nieuwe kan krijgen!
Ik heb ook een oude simkaart, nou had was ik laatst ergens waar ik met Iphone4 geen 3g had terwijl mijn dochter, zelfde telefoon, die bij tele2 zit wel 3g had.
Kan dit aan de Sim liggen?
Mocht ik een nieuwe kaart krijgen, activeer ik deze dan zelf? Ik heb een zakelijk abbo dus sim zal dan op werkadres bezorgd worden maar daar ben ik pas over twee weken weer, wil niet twee weken niet bereikbaar zijn 😛
Ik zou ook graag een nieuwe simkaart willen ontvangen.. Alvast bedankt!
Reputatie 2
Ik heb nog een hele oude dutchtone simkaart en ik begrijp dat dat nu t-mobile is. Ik wil 'm aan mijn dochter geven om te gebruiken in een oudere smartphone. Ik kan niet achter het telefoonnummer komen helaas. Heeft het nog nut om deze simkaart te gebruiken, kan ik op 1 of andere manier achter het telefoonnummer komen? 
Reputatie 6
@All,

Voor de mensen die nog geen nieuwe simkaart hadden ontvangen heb ik deze naar je opgestuurd 🙂! Jullie zullen een mail ontvangen ter bevestiging 🙂!

@Gwendolyn70

Je hebt ook de mogelijk om in de T-Shop een nieuwe simkaart te laten activeren. Let op, dit is wel alleen mogelijk als je de contractant bent.
Sinds aantal dagen heb ik problemen met diverse apps en internet met mijn HTC, ik heb nog een SIM-kaart die begint 89311 62111

Zou een nieuwe SIM-kaart deze problemen oplossen? Zo ja, zou ik graag een nieuwe ontvangen.
Reputatie 2

@All,

Voor de mensen die nog geen nieuwe simkaart hadden ontvangen heb ik deze naar je opgestuurd 🙂! Jullie zullen een mail ontvangen ter bevestiging 🙂!

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gwendolyn70-296313/"

Je hebt ook de mogelijk om in de T-Shop een nieuwe simkaart te laten activeren. Let op, dit is wel alleen mogelijk als je de contractant bent.

Ik heb de nieuwe simkaart ontvangen maar ik ben nu wel benieuwd waar deze aan gekoppeld is? Het ging bij mij namelijk om een oude dutchtone prepaid simkaart die ik nu aan mijn dochter wil geven. Die simkaart is al jaren niet meer in gebruik. Als ik deze nieuwe simkaart activeer, wat activeer ik dan? 
Reputatie 6
@Marc_st, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik heb een nieuwe sim voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele dagen.

@rebble
Ik wil dit graag voor je nakijken. De simkaart kan alleen worden geactiveerd als de huidige simkaart nog actief is. Wil je het Dutchtone simkaartnummer via een privébericht naar me toesturen?
Goedendag,

Ik heb sinds dit weekend een galaxy S4 mini..in eerste instantie paste de simkaart niet omdat het nog een old skool kaartje was (8931162111)
Nu hebben ze deze wel in de winkel op maat geknipt; maar toch zou ik graag een nieuwe willen ontvangen, zodat alles weer up-to date is.

Kan ik deze zo via het forum aanvragen??
@ruben

Da's mijn baas;)
Opsturen naar de zaak =contractadres kan wel?
En dan activeer ik hem maandag als ik weer op de zaak ben.
Reputatie 5
@Peetie Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat je inderdaad een verouderde simkaart bezit, ik stuur je een nieuwe toe. :)

@Gwendolyn70

Omdat het een verouderde simkaart betreft stuur ik je een nieuwe toe op het adres van het bedrijf. Veel plezier ermee! 🙂
Hoi, ik heb een HTC 8x gekocht en nu zie ik dat mijn oude simkaart hier niet meer in past, er moet namelijk een micro simkaart in. Is het mogelijk om een andere simkaart te krijgen zodat ik mijn nummer gewoon behoud?
Hey!

Ook ik zou graag mijn stenen simkaart willen vervangen door een recente!
Kan die opgestuurd worden?

Alvast bedankt,Remco
Reputatie 6
@Elly Pirelli en Remcoatings, welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik heb een nieuwe simkaart voor jullie aangevraagd. Deze ontvangen jullie binnen enkele dagen.
Reputatie 2
hoi Raymond,

ik zou ook een nieuwe opgestuurd krijgen. kun jij zien of die al onderweg is???
alvast bedankt.
@Raymond, bedankt voor de goede service. 😉
Ff een vraagje tussendoor, als ik de nieuwe simkaart registreer op de site hou ik dan wel mijn gegevens en beltegoed?
Reputatie 2
@ Elly Pirelli
.
je contacten moet je even overzetten naar je toestel voordat je de nieuwe sim gaat gebruiken deze kun je daarna weer naar je nieuwe sim kopiëren
je nieuwe kaartje is wel gekoppeld aan je telefoonnummer wanneer je hem registreerd.
beltegoed blijft gewoon bestaan omdat deze is gekoppeld aan je abbonement.
Thanks, dat wou ik ff weten.
Na de update door Samsung (via Samsung Kies) van Android 2.3.6 naar 4.1.2 vergeet mijn Galaxy S Advance allerlei dingen.
Zo zijn er problemen met het mobiele netwerk waardoor ik niet meer kan bellen en SMS-en.
In een ander toestel werkt alles nog wel naar behoren.
Kan dit aan de SIM-kaart liggen? Op de kaart staat 8931162111 en ik heb hier links en rechts gelezen dat deze problemen kan geven bij diverse smartphones. Zou een nieuwe SIM-kaart kunnen helpen?

Mvg,

Miriam
Beste ..,

Langs deze weg wil ik graag een nieuwe sim kaart aanvragen.
Ik heb nog een prepaid dutchtone simkaartje uit het flintstone tijdperk begint met 89312062

Bij voorbaat dank

met vriendelijke groet Anton
Reputatie 2
Hoi!

Ik gebruik nog steeds mijn 12 jaar oude Ben simkaart en mijn slimme telefoon lijkt dat steeds minder leuk te vinden... Met een beetje pijn in mijn hart moet ik nu dus toch maar eens afstand nemen van mijn allereerste simkaart en zou ik toch graag een nieuwe ontvangen :o

BVD!
Reputatie 6
@Miss Piggy

Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld, deze ontvang je over enkele dagen per post thuisgestuurd 🙂

@ crazynic & @ Miekjuh

Ook voor jullie heb ik een nieuwe simkaart besteld. Ook jullie ontvangen deze binnen enkele dagen op het bij ons bekende postadres.
@Chris076 : Hartelijk dank. Ik hoop dat de problemen hiermee opgelost worden 🙂
Ook ik heb problemen met mijn smartphone )Samsung Galaxy S Plus).
Het toestel blijft zeer regelmatig "hangen", valt uit, start uit zichzelf opnieuw op, reageert niet als ik het scherm of de knoppen aanraak enz.enz. Het enige wat dan helpt is de batterij eruit halen. En dat moet zo'n 3 a 4 keer per dag. Heel vervelend allemaal. En ik heb er echt maar heel weining apps op gezet, dus daar kan het echt niet aan liggen.
En ik heb er pas 1 jaar van mijn 2-jarig abonnement opzitten, dus ik moet nog een jaar....

Het bovenste nummer van mijn SIMkaart is 8931162111. Nu las ik hier in dit forum dat dit een oude SIMkaart is die dus niet goed samen gaat met een smartphone. Kom ik er nu ook voor in aanmerking om kosteloos een nieuwe SIMkaart te ontvangen??