oude simkaart



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

408 reacties

Ook ik heb problemen met mijn smartphone )Samsung Galaxy S Plus).
Het toestel blijft zeer regelmatig "hangen", valt uit, start uit zichzelf opnieuw op, reageert niet als ik het scherm of de knoppen aanraak enz.enz. Het enige wat dan helpt is de batterij eruit halen. En dat moet zo'n 3 a 4 keer per dag. Heel vervelend allemaal. En ik heb er echt maar heel weining apps op gezet, dus daar kan het echt niet aan liggen.
En ik heb er pas 1 jaar van mijn 2-jarig abonnement opzitten, dus ik moet nog een jaar....

Het bovenste nummer van mijn SIMkaart is 8931162111. Nu las ik hier in dit forum dat dit een oude SIMkaart is die dus niet goed samen gaat met een smartphone. Kom ik er nu ook voor in aanmerking om kosteloos een nieuwe SIMkaart te ontvangen??




Johan S+, jouw problemen klinken me zeer bekend in de oren.. waren precies dezelfde issues die ik had met mijn Galaxy S. Dacht dat het toestel langzaamaan aan vervanging toe was (helaas, want hij beviel me goed en eigenlijk had ik heel geen geld om hem te vervangen maar een niet-werkende telefoon is ook niets dus ik moest wel) en heb hem dus net vervangen door een s4 mini. En nu lees ik dat verouderde simkaarten wellicht ook voor problemen kunnen zorgen... doh. Maffe is dat ik mijn huidige simkaart gekregen heb mij m'n galaxy S..

Mijn vraag voor een mod/t-mobile medewerker:
Na aanschaf van de galaxy s4 mini ter vervanging van mijn slecht-werkende galaxy S heb ik dus een macrosim nodig kwam ik net achter. Mijn huidige simkaart begint met 8931162111 en naar ik begrepen heb is dat een 'verouderde' simkaart. Begrijp ik uit de diverse overige posts hier op het forum dat ik in aanmerking kom voor een gratis vervangende simkaart?

met vriendelijke groet!
Razza schreef:

@Daicu

Welkom op het forum!

Op dit moment heb je geen verouderde simkaart. Alsnog kan dit probleem wel bij jouw simkaart liggen, daarom heb ik je voor de zekerheid een nieuwe simkaart toegestuurd. Zodra je deze ontvangen hebt kan je de simkaart activeren via My T-Mobile onder het kopje Service & Contact.



Het lijkt dat het probleem op gelost is met de nieuwe simkaart.
Bedankt voor de service.
groet daicu.
Reputatie 2

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/miss-piggy-303057/"

Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld, deze ontvang je over enkele dagen per post thuisgestuurd :)

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/crazynic-303252/" & @ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/miekjuh-185543/"

Ook voor jullie heb ik een nieuwe simkaart besteld. Ook jullie ontvangen deze binnen enkele dagen op het bij ons bekende postadres.



@ Chris076
Simkaart lag een dag na jouw bericht in de brievenbus en is inmiddels al geactiveerd en hard aan het werken in mijn slimme telefoon! Dank!!
Reputatie 4
@ JohanS+

Welkom op het T-Mobile Forum!

@ JohanS+ en untitled

Goed dat jullie even contact opnemen. Ik zie dat jullie inderdaad gebruik maken van een oud type simkaart. Ik heb daarom een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis hebben en kan je activeren via My T-Mobile. Laten jullie even weten of dit het probleem oplost? 🙂
Reputatie 4
@ Daicu en Miekjuh

Bedankt voor de terugkoppeling! Goed om te horen dat de nieuwe simkaart het probleem heeft opgelost! 😉
Ik heb een Samsung S4 kado gekregen van mijn man waar mijn oude simkaart niet in past. Kan ik ook een microsim toegestuurd krijgen ?
Reputatie 6
@Wenhong

Welkom hier op het Forum!

Wil je mij een privébericht sturen met jouw telefoonnummer/geboortedatum? Dan controleer ik dit voor je 🙂

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/johans--303491/" en https://"https://forum.t-mobile.nl/members/untitled-298956/"

Goed dat jullie even contact opnemen. Ik zie dat jullie inderdaad gebruik maken van een oud type simkaart. Ik heb daarom een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis hebben en kan je activeren via https://"www.t-mobile.nl/my". Laten jullie even weten of dit het probleem oplost? :)



Super, bedankt. Ik zal ff laten weten hoe en wat zodra ik hem ontvangen heb.
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen. Nu afwachten of de problemen voorbij zijn.
Ik heb ook een verouderde SIM-kaart. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen?
Beste T-mobile, ook ik heb een oude simkaart. Is het mogelijk om ook mij een nieuwe simkaart toe te sturen? Met vriendelijke groeten, en alvast bedankt.

Eline
Reputatie 6
@Stefanie86 & @elinejanna

Allebei welkom hier op het Forum!

Ik heb voor jullie beiden een simkaart verstuurd. Deze ontvangen jullie over enkele dagen per post thuisgestuurd.
Super! Bedankt!
Ik zie dat mijn simkaart ook tot de oudere simkaarten behoort. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Alvast bedankt!
Hallo,

Ik heb nu al 3 dagen totaal geen bereik. Ik kan niet gebeld worden en ik kan zelf ook niet bellen. Ik heb vandaag een nieuwe simkaart van jullie binnen gekregen en in gebruik genomen, maar het heeft niets geholpen. Ik gebruik een iPhone 4. Ik kan dus nog steeds niet bellen
Reputatie 4
Hoi Velocity7,

Welkom op het forum :D
Wat is de reden dat je een nieuwe simkaart zou willen ontvangen?

@Denise020;
Heb je al geprobeerd om de simkaart van iemand anders in het toestel te doen (andere provider) om te kijken of je telefoon het dan wel doet. Mocht je telefoon het dan nog steeds niet doen, dan ligt het vermoedelijk aan je telefoon.
Je kan dan de telefoon ter reparatie aanbieden, mocht deze nog in de garantieperiode vallen.
Ik zou het eerst even bekijken met een simkaart van een andere provider om te kijken wat je telefoon dan doet.

Groetjes Tribaltim
Dankjewel! Mijn telefoon geeft aan dat er geen simkaart inzit, terwijl dit wel het geval is. Een simkaart van iemand anders werkt wel in mijn telefoon. Ik vermoed dat mijn simkaart het dus niet meer doet.
Reputatie 2
Hallo,

Ik ben ook nog in het bezit van 'n oude simkaart beginnend met 8931162111.
Zou deze vervangen kunnen worden door een nieuw exemplaar?
Bvd.
Reputatie 4
@ Velocity7

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inmiddels langs de T-Shop bent gegaan en dat er een nieuwe simkaart is geactiveerd. Heeft deze simkaart het probleem opgelost? :)

@ Denise020

Hmm dat is erg vreemd.. Heb je al geprobeerd om de netwerkinstellingen te herstellen (Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen)? Mocht dit niet werken, zou je de simkaart dan in een ander toestel kunnen proberen? Op die manier kunnen we namelijk achterhalen of het probleem wellicht met het toestel te maken heeft. Laat maar even weten of het is gelukt!
Reputatie 4
@ Dommeldal

Ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van een oud type simkaart. Ik heb je daarom bij deze een vervangende simkaart gestuurd. Je zal deze simkaart binnen 2 werkdagen ontvangen en je kan hem vervolgens activeren via My T-Mobile.
Bedankt voor de snelle reactie. 
Ik ben vandaag inderdaad langsgeweest bij een T-shop. Helaas is er iets mis met mijn telefoon, dus wordt hij gerepareerd. Ik heb nu wel een nieuwe simkaart;)
Bedankt voor de hulp.Handig zeg!
Hoi, ik heb een Samsung galaxy S3 gekocht en daar moet een micro simkaart in, ik heb zelf nog een oude simkaart zou ik ook een zo'n microkaartje mogen?

Vr groet, W.R. Blok.
Hallo,
Ik zie net dat mijn moeder ook een oude simkaartnummer heeft  8931162111,maar ik zie ook net dat haar 06 nummer niet meer geactiveerd is omdat ze de telefoon een tijd niet meer gebruikt heeft.
Kan ze nu toch nog een nieuwe simkaart krijgen?
Ik weet niet of ik beter een prive bericht kan sturen met haar gegevens naar een T-Mobile Moderator.

Alvast bedankt voor de reactie.

Grt Maurieske72
Hallo T-Mobile,
Mijn simkaart is een oude kaart die begint met 8931162111.
Graag zou ik deze kaart omruilen voor een nieuwe Microsimkaart voor mijn Galaxy S3.
Is dit mogelijk en hoe gaat dit in zijn werk.

vriendelijke groet,
Jan

Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen. Nu afwachten of de problemen voorbij zijn.



Nieuwe simkaart zit er nu 12 dagen in. Telefoon is niet meer uitgevallen. Soms nog wel wat traag, maar dat zal wel komen doordat het een android is. Diverse programma's worden namelijk vanzelf door de telefoon opgestart en dat is niet uit te schakelen helaas. Maar dat ligt dus niet aan de SIM-kaart.

Mijn vrouw heeft inmiddels ook een nieuwe SIM-kaart (zelfde toestel) maar daar is de telefoon nog wel van uitgevallen. Maar niet meer zoveel als toen ze de oude SIM-kaart nog gebruikte.