oude simkaart

Ik heb gelezen op dit forum dat je kosteloos je sim kan laten vervangen als je een verouderde hebt en bij de apps van facebook en twitter problemen hebt.
Hoe gaat dit in zijn werking, want ak op veel plaatsen niet op internet, daar heb ik geen abbonement voor genomen.

This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 6
Dit topic is gesloten, omdat deze te groot en daardoor onoverzichtelijk is geworden.

Heb je een oude simkaart, ga dan naar dit topic voor meer informatie.
Reputatie 6
Hoi joep1977, ik zie dat je een mail hebt gestuurd naar de klantenservice en dat je hierop inmiddels ook een reactie hebt ontvangen. Kan je verder met de informatie die in de e-mail staat? Mocht je toch nog vragen hierover hebben, laat het ons dan even weten.
Reputatie 6
Beste Jeroen, stuur een e-mail naar T-Mobile via deze link en vermeld het nummer dat achterop die simkaart staat. Dan kan gekeken worden welk 06 nummer erbij hoort.
Beste,

Ik heb ooit een dual sim besteld en deze lange tijd niet gebruikt. Nu heb ik weer een dual sim nodig en ik denk dat ik de dual sim gevonden heb, maar a) weet niet zeker of dit de juist dual sim is behorende bij mijn nummer en b) weet ik de pincode er niet meer van kan ook de puk code niet achterhalen. Hoe kom ik er achter dat dit de goede dual sim is en zo ja, hoe kan ik deze dan weer activeren?

Alvast bedankt.
Jeroen
@allen; 

of je in aanmerking komt voor een nieuwe simkaart, aan welke voorwaarden je moet voldoen en het bestellen van een evt. nieuwe simkaart verwijs ik jullie naar dit topic: https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/aanvragen-nieuwe-simkaart-gewone-micro-nano-duo-211953/#post1085546

Hier staat alles genoemd voor jullie en kunnen jullie, als je daarvoor in aanmerking komt, kosteloos een nieuwe simkaart aanvragen. Ook als je niet in aanmerking komt voor een kosteloze vervanging staat hier verwezen waar je dan wel naar toe kan gaan om een simkaart aan te vragen. 
Het topic, welke in de link is bijgevoegd, wordt goed bijgehouden door de T-mobile moderators en hier houden zij het overzicht bij :D

Groetjes Tribaltim
Ook ik heb nog een oude simkaart, het nummer begint met 89311 62111. Kan ik hiervoor een gratis nieuw exemplaar toegestuurd krijgen die ook voor de nieuwere toestellen geschikt is? Aan mijn abonnement wil ik niets wijzigen. Bij voorbaat dank.
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/johans--303491/" en https://"https://forum.t-mobile.nl/members/untitled-298956/"

Goed dat jullie even contact opnemen. Ik zie dat jullie inderdaad gebruik maken van een oud type simkaart. Ik heb daarom een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis hebben en kan je activeren via https://"www.t-mobile.nl/my". Laten jullie even weten of dit het probleem oplost? :)

Super, bedankt. Ik zal ff laten weten hoe en wat zodra ik hem ontvangen heb.

Oops, kom er net achter dat ik helemaal vergeten ben te laten weten dat ik mijn nieuwe simkaartje in goede orde ontvangen heb! Bedankt nogmaals, was echt supervlot.
Reputatie 2
Hallo, ik wil graag aansluiten bij dit topic.

Ik heb ca 2 weken geleden in een van de vele topic's over oude simkaarten gepost maar kan die niet meer terugvinden, vandaar dat de vraag hier ook maar stel.

Ik heb nog een oude simkaart (prepaid), internet heel traag en sinds kort een nieuwe mobiel.
Ik wil graag gebruik blijven maken van T-mobile 24/7, kan ik een nieuwe simkaart opgestuurd krijgen die ook als micro-sim is te gebruiken??

met vriendelijke groet
Tjitte Jaap Groothof
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen. Nu afwachten of de problemen voorbij zijn.

Nieuwe simkaart zit er nu 12 dagen in. Telefoon is niet meer uitgevallen. Soms nog wel wat traag, maar dat zal wel komen doordat het een android is. Diverse programma's worden namelijk vanzelf door de telefoon opgestart en dat is niet uit te schakelen helaas. Maar dat ligt dus niet aan de SIM-kaart.

Mijn vrouw heeft inmiddels ook een nieuwe SIM-kaart (zelfde toestel) maar daar is de telefoon nog wel van uitgevallen. Maar niet meer zoveel als toen ze de oude SIM-kaart nog gebruikte.
Hallo T-Mobile,
Mijn simkaart is een oude kaart die begint met 8931162111.
Graag zou ik deze kaart omruilen voor een nieuwe Microsimkaart voor mijn Galaxy S3.
Is dit mogelijk en hoe gaat dit in zijn werk.

vriendelijke groet,
Jan
Hallo,
Ik zie net dat mijn moeder ook een oude simkaartnummer heeft  8931162111,maar ik zie ook net dat haar 06 nummer niet meer geactiveerd is omdat ze de telefoon een tijd niet meer gebruikt heeft.
Kan ze nu toch nog een nieuwe simkaart krijgen?
Ik weet niet of ik beter een prive bericht kan sturen met haar gegevens naar een T-Mobile Moderator.

Alvast bedankt voor de reactie.

Grt Maurieske72
Hoi, ik heb een Samsung galaxy S3 gekocht en daar moet een micro simkaart in, ik heb zelf nog een oude simkaart zou ik ook een zo'n microkaartje mogen?

Vr groet, W.R. Blok.
Bedankt voor de snelle reactie. 
Ik ben vandaag inderdaad langsgeweest bij een T-shop. Helaas is er iets mis met mijn telefoon, dus wordt hij gerepareerd. Ik heb nu wel een nieuwe simkaart;)
Bedankt voor de hulp.Handig zeg!
@ Dommeldal

Ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van een oud type simkaart. Ik heb je daarom bij deze een vervangende simkaart gestuurd. Je zal deze simkaart binnen 2 werkdagen ontvangen en je kan hem vervolgens activeren via My T-Mobile.
@ Velocity7

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inmiddels langs de T-Shop bent gegaan en dat er een nieuwe simkaart is geactiveerd. Heeft deze simkaart het probleem opgelost? :)

@ Denise020

Hmm dat is erg vreemd.. Heb je al geprobeerd om de netwerkinstellingen te herstellen (Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen)? Mocht dit niet werken, zou je de simkaart dan in een ander toestel kunnen proberen? Op die manier kunnen we namelijk achterhalen of het probleem wellicht met het toestel te maken heeft. Laat maar even weten of het is gelukt!
Reputatie 2
Hallo,

Ik ben ook nog in het bezit van 'n oude simkaart beginnend met 8931162111.
Zou deze vervangen kunnen worden door een nieuw exemplaar?
Bvd.
Dankjewel! Mijn telefoon geeft aan dat er geen simkaart inzit, terwijl dit wel het geval is. Een simkaart van iemand anders werkt wel in mijn telefoon. Ik vermoed dat mijn simkaart het dus niet meer doet.
Hoi Velocity7,

Welkom op het forum :D
Wat is de reden dat je een nieuwe simkaart zou willen ontvangen?

@Denise020;
Heb je al geprobeerd om de simkaart van iemand anders in het toestel te doen (andere provider) om te kijken of je telefoon het dan wel doet. Mocht je telefoon het dan nog steeds niet doen, dan ligt het vermoedelijk aan je telefoon.
Je kan dan de telefoon ter reparatie aanbieden, mocht deze nog in de garantieperiode vallen.
Ik zou het eerst even bekijken met een simkaart van een andere provider om te kijken wat je telefoon dan doet.

Groetjes Tribaltim
Hallo,

Ik heb nu al 3 dagen totaal geen bereik. Ik kan niet gebeld worden en ik kan zelf ook niet bellen. Ik heb vandaag een nieuwe simkaart van jullie binnen gekregen en in gebruik genomen, maar het heeft niets geholpen. Ik gebruik een iPhone 4. Ik kan dus nog steeds niet bellen
Ik zie dat mijn simkaart ook tot de oudere simkaarten behoort. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?
Alvast bedankt!
Super! Bedankt!
Reputatie 6
@Stefanie86 & @elinejanna

Allebei welkom hier op het Forum!

Ik heb voor jullie beiden een simkaart verstuurd. Deze ontvangen jullie over enkele dagen per post thuisgestuurd.
Beste T-mobile, ook ik heb een oude simkaart. Is het mogelijk om ook mij een nieuwe simkaart toe te sturen? Met vriendelijke groeten, en alvast bedankt.

Eline
Ik heb ook een verouderde SIM-kaart. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen?
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart thuisgestuurd gekregen. Nu afwachten of de problemen voorbij zijn.