oude simkaart


Ik heb gelezen op dit forum dat je kosteloos je sim kan laten vervangen als je een verouderde hebt en bij de apps van facebook en twitter problemen hebt.
Hoe gaat dit in zijn werking, want ak op veel plaatsen niet op internet, daar heb ik geen abbonement voor genomen.

This topic has been closed for comments

408 reacties

Reputatie 6
@Zillasaur

Zodra je de nieuwe simkaart activeert volgens de stappen die in de begeleidende brief worden omschreven, wordt de 'oude' simkaart gedeactiveerd.
@ JohanS+

Welkom op het T-Mobile Forum!

@ JohanS+ en untitled

Goed dat jullie even contact opnemen. Ik zie dat jullie inderdaad gebruik maken van een oud type simkaart. Ik heb daarom een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis hebben en kan je activeren via My T-Mobile. Laten jullie even weten of dit het probleem oplost? 🙂
Reputatie 4
Hallo Raymond,
Ik heb de nieuwe sim ontvangen en het probleem doet zich al twee dagen niet meer voor .
Het lijkt dus opgelost, Dank je wel.
adjeh
Ook ik heb een oude simkaart volgens mij en ervaar veel problemen. Zou ik een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?

mvg
Petra


kan weg, is inmiddels opgelost.
Hallo,

Ik ervaar het zelfde. Telefoon schakeld over naar alleen noodoproepen. Alleen door de telefoon in zijn geheel uit te schakelen en weer te activeren
is het bericht weg en kan ik tijdelijk gebruik maken van het netwerk.

In het buitenland gaat de telefoon direct op alleen noodoproepen en door ondanks in- uitschakelen van de telefoon, heb ik alleen noodoproepen.

Een recente simkaart is wenselijk.

M.v.g.

B. Kever
Ik heb ook nog een oude Sim-kaart en problemen van uitvallen etc, … graag zou ik dan ook een nieuwe Sim willen ontvangen:-)

Ik heb nog niks vernomen via dit forum … is het makkelijker om de vraag dan via de telefoon te stellen?
Mijn sim-kaart hield er net mee op. Ik krijg in beeld dat er geen sim-kaart in de telefoon zit terwijl ik hem er al 5 keer opnieuw in heb gestopt en heb mn telefoon herstart, het werkt allemaal niet. Ik denk dat de sim kaart dus kapot is. Het is ook nog een oude.

Kan ik als ik een nieuwe simkaart toegestuurd krijg ook gewoon dezelfde internet bundel houden enz. ?

Hoop op een snelle reactie gr Pim
Reputatie 2
Heb gisteren ook een nieuw abonnement afgesloten en nu weet ik niet meer of ik ook een nieuwe simkaart toegestuurd krijg.
Kunnen jullie dit voor me nakijken. Anders wil ik ook graag een nieuwe kaart.
gr.

Jos
Kan het zijn dat ik ook een oude simkaart heb?
Mijn nieuwe toestel accepteerd mijn sim niet!
Kan ik ook een nieuwe toegestuurd krijgen?

Bedankt, groet Kees
@All

Mijn excuses voor de late reactie. Aan de gebruikers die nog geen gebruik maakte van een nieuwe simkaart heb ik een nieuwe verstuurd. Hierover heb je een mail ontvangen.
Hetzelfde geldt voor mij, heb ook een oude simkaart en sinds kort doet mijn sgs er raar mee, zou de nieuwe graag opgestuurd willen krijgen want heb deze week geen tijd meer om hem op te halen mvg Hjalmar
Reputatie 5
@HjalmarV

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze zal spoedig bij jou op de deurmat vallen. 🙂
hallo
ik heb vandaag grote probleme om berichtjes te versturen en ben nu achter gekomen dat ik nog een oude simkaart heb.
ivm ploegen werken heb ik geen tijd om naar een t-mobile winkel te gaan.kunnen jullie mij een nieuwe graag opstuuren.
hartelijk dank
Reputatie 5
@clarabella

Ik zie op het nummer waarmee je nu bent ingelogd op het forum dat je geen oude simkaart hebt. Wat is de foutmelding die je krijgt als je een smsje wilt versturen? Zou je het ook eens in een ander toestel willen proberen om te zien of je daar hetzelfde probleem hebt? Mocht het om een ander nummer gaan wil je mij dan een privebericht sturen met het nummer waar het om gaat, dan kijk ik even met je mee. 🙂
Hallo,

Ik heb nog steeds een orange simkaart. Zou ik misschien een simkaart van t-mobile kunnen ontvangen?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
@Flowerr

Ik heb een nieuwe simkaart naar je opgestuurd, deze zal je begin volgende week op het adres ontvangen wat bij ons bekent is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben laat dan gerust een bericht achter. 🙂
Hoi,

Ook ik heb nog een oude simkaart (orange), graag zou ik een nieuwe micro sim ontvangen.

Alvast Bedankt!
hallo,

ik weet dat mijn sim-kaart is verouderd en vroeg me af of ik een nieuwe zou kunnen krijgen.
Omdat op dit moment telkens mijn 3G-Netwerk uitvalt.

Groet,

Sander Noorhuis
mijn simkaart is ook verouderd. regelmatig problemen met wegvallen 3g. kan ik ook een nieuwe opgestuurd krijgen? thanks
Reputatie 5
@Sander10 @will9 @SanderNoordhuis

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb een nieuwe simkaart opgestuurd, je kan deze binnen enkele dagen ontvangen. De simkaart is te activeren via My T-Mobile. Mochten er nog vragen zijn of opmerkingen laat dan gerust een bericht achter.
Blijft mijn beltegoed wel, wanneer ik de nieuwe simkaart activeer?
Reputatie 5
@Flowerr

Zodra je een nieuwe simkaart opgestuurd krijgt worden je prepaid gegevens zoals ze bij ons bekent staan op het nieuwe simkaartje gezet, inclusief het beltegoed. 🙂
Jeetje, wat een boel mensen die een nieuwe kaart nodig hebben zeg. Ik voeg me er ook bij 😛 Ik heb ook een kaart met nummer 893116211 en wil graag een nieuwe hebben, aangezien ik over ga stappen van telefoon. Kan dit?
Please, kan ik er een opgestuurd krijgen? Ander moet ik helemaal naar de winkel in Vlaardingen of Rotterdam, waar ik eigenlijk geen tijd voor heb.
Ook ik heb een oude simkaart (orange). Zou graag een nieuwe ontvangen.