Beantwoord

Oude simkaart

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste Issam,

Zie onderstaand topic;

https://community.t-mobile.nl/simkaart-451/gratis-nieuwe-simkaart-271222#post1338353

Ik heb exact hetzelfde probleem. Zou je mij hier ook op deze manier verder mee willen helpen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Tammio
icon

Beste antwoord door David 17 oktober 2018, 10:24

Hi Tammio,

Gelukkig hoeft Issam niet alles in z'n eentje te doen! 😉

Ik zie dat je niet bent geregistreerd op onze Community met jouw My T-Mobile account. Op het moment kan ik dus nog niet controleren of je in aanmerking komt voor een gratis nieuwe simkaart. Zou je de registratie mét My T-Mobile account kunnen doen of mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: Telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tammio,

Gelukkig hoeft Issam niet alles in z'n eentje te doen! 😉

Ik zie dat je niet bent geregistreerd op onze Community met jouw My T-Mobile account. Op het moment kan ik dus nog niet controleren of je in aanmerking komt voor een gratis nieuwe simkaart. Zou je de registratie mét My T-Mobile account kunnen doen of mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: Telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!
Hoi David,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb je een privébericht gestuurd met de benodigde gegevens.

Reageer