Dit kan kan een medewerker in een T-Shop voor je regelen of een moderator hier op het forum
Ik weet niet hoe lang een medewerker op het forum dit doet (ligt een beetj ehoe druk het is en of ze dit topic zien) je kan daarop wachten, of zelf morgen naar een t-shop lopen als die in de buurt is.
Ik hoop dat het hiermee een stuk duidelijker is geworden hoe je verder kunt, mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust
Het activeren van je nieuwe simkaart kan je doen via My T-Mobile.
Hier moet je dan het simkaartnummer invullen van je nieuwe simkaart die je ontvangen hebt.
In theorie klopt dit wel, maar zoals Merciijoanne had aangegeven, heeft zij (verbeter me als ik het fout heb ) de oude kaart niet meer in bezit.
Deze heb je nodig om te activeren via My T-Mobile
Je krijgt immers een bevestiginscode via je oude SIM-kaart die je moet invullen als veiligheidsoverweging.
Balen dat je oude toestel is gestolen! Gelukkig heb je inmiddels een nieuwe simkaart ontvangen! Ik zie in ons systeem dat je nieuwe simkaart inmiddels is geactiveerd, klopt dat? Mocht het niet het geval zijn, laat het dan even weten! Dan ga ik je verder helpen.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.