Vraag

Oude simkaart gestolen, hoe nieuwe simkaart activeren?

Mijn oude simkaart is weg, en ik heb een nieuwe nu, maar die moet je via je oude activeren, die heb ik niet dus want die is gejat. En nu????

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Merciijoanne,

Dit kan kan een medewerker in een T-Shop voor je regelen of een moderator hier op het forum 😉
Ik weet niet hoe lang een medewerker op het forum dit doet (ligt een beetj ehoe druk het is en of ze dit topic zien) je kan daarop wachten, of zelf morgen naar een t-shop lopen als die in de buurt is.

Ik hoop dat het hiermee een stuk duidelijker is geworden hoe je verder kunt, mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust 🙂
Hoi Merciijoanne,

Het activeren van je nieuwe simkaart kan je doen via My T-Mobile.
Hier moet je dan het simkaartnummer invullen van je nieuwe simkaart die je ontvangen hebt.

Kijk maar op deze pagina hiervoor https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart
Reputatie 5
Badge +9
Beste Dennis1993,

In theorie klopt dit wel, maar zoals Merciijoanne had aangegeven, heeft zij (verbeter me als ik het fout heb 🙂 ) de oude kaart niet meer in bezit.

Deze heb je nodig om te activeren via My T-Mobile 😉
Je krijgt immers een bevestiginscode via je oude SIM-kaart die je moet invullen als veiligheidsoverweging.
Reputatie 6
Badge +17
@merciijoanne

Balen dat je oude toestel is gestolen! Gelukkig heb je inmiddels een nieuwe simkaart ontvangen! Ik zie in ons systeem dat je nieuwe simkaart inmiddels is geactiveerd, klopt dat? Mocht het niet het geval zijn, laat het dan even weten! Dan ga ik je verder helpen.

Reageer