Beantwoord

Oude simkaart nodig bij activeren vervangende simkaart?

• 22 mei 2016
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb een micro sim van mijn oude iPhone 4s.
Deze iPhone 4s heb ik ingeruild bij de aankoop van een iPhone 6s, en ik heb vervangende nano sim aangevraagd.

Nu had ik ergens gelezen dat je de oude sim bij de hand moest hebben als je de vervangende sim gaat activeren.
Is dat zo? of kan ik de vervangende nano sim gewoon in 6s stoppen en dan activeren?
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2016, 10:05

Hey Eric,

Dat is een mooie stap, van de 4S naar de 6S! :D

De oude simkaart is niet noodzakelijk bij het activeren van je nieuwe simkaart, maar als je de oude niet bij de hand hebt komt er wel een blokkade van 48 uur op een aantal diensten: Mobiel internet in het buitenland, Bellen in en naar het buitenland en Bellen naar 0900-nummers. Deze blokkade wordt ook automatisch weer opgeheven.

Mocht je nog ergens vragen over hebben of als er iets onduidelijk is, laat dan weer even een reactie achter, dan helpen we je er verder mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Eric,

Dat is een mooie stap, van de 4S naar de 6S! :D

De oude simkaart is niet noodzakelijk bij het activeren van je nieuwe simkaart, maar als je de oude niet bij de hand hebt komt er wel een blokkade van 48 uur op een aantal diensten: Mobiel internet in het buitenland, Bellen in en naar het buitenland en Bellen naar 0900-nummers. Deze blokkade wordt ook automatisch weer opgeheven.

Mocht je nog ergens vragen over hebben of als er iets onduidelijk is, laat dan weer even een reactie achter, dan helpen we je er verder mee!
Tnx David, helemaal duidelijk...

Reageer