Beantwoord

Oude simkaart vervangen

• 22 september 2016
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

Tot op dit moment gebruiken we nog een oude simkaart van jaren terug. Wegens aanschaf van een nieuwe telefoon zouden we graag een andere simkaart ontvangen. Hoe gaat dit in z'n werk?
icon

Beste antwoord door Thalina 23 september 2016, 14:02

Hoi hjbmn,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Welk toestel is het geworden? Begrijpelijk dat je er dan wel gebruik van wilt kunnen maken met een nieuwe simkaart. Trajh91 heeft al het een en ander verteld (dankje!). Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je nog gebruik maakt van een vrij prehistorische simkaart! 😉 Dus zeker verstandig om die eens te vervangen. Een oud simkaartje kan namelijk ook negatief effect hebben op jouw verbinding en dat zou natuurlijk zonde zijn. Ik heb gratis een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de mat. Vergeet de nieuwe simkaart niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Laat je even weten als je je nieuwe simkaart hebt ontvangen? In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dit kan op meerdere manieren in z'n werk gaan.

Je kan via My T-Mobile een nieuwe simkaart bestellen. Deze kost €5,09 en wordt binnen een paar dagen met de post bezorgd. Deze simkaart moet je zelf nog activeren.

Je kan wachten op een moderator hier op het forum. Deze doen eigenlijk hetzelfde: ze versturen de simkaart en deze moet je nog zelf activeren.

Je kan naar een T-Shop gaan. Hier krijg je direct een geactiveerde simkaart mee, welke je direct in je toestel kan stoppen.

Ik zou persoonlijk één van de laatste 2 opties gebruiken. De reden hiervoor is dat het verhaal op mij overkomt alsof je nog wel eens in aanmerking zou kunnen komen voor een coulanceregeling, wat inhoudt dat je geen kosten maakt voor het vervangen van de simkaart. Hierover kunnen echter alleen medewerkers van T-Mobile oordelen. Moderators pakken topics na ongeveer 24 uur op, dus nog even geduld. Kan je niet wachten, dan kan je het beste toch langs een T-Shop bij jou in de buurt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hjbmn,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Welk toestel is het geworden? Begrijpelijk dat je er dan wel gebruik van wilt kunnen maken met een nieuwe simkaart. Trajh91 heeft al het een en ander verteld (dankje!). Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je nog gebruik maakt van een vrij prehistorische simkaart! 😉 Dus zeker verstandig om die eens te vervangen. Een oud simkaartje kan namelijk ook negatief effect hebben op jouw verbinding en dat zou natuurlijk zonde zijn. Ik heb gratis een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de mat. Vergeet de nieuwe simkaart niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Laat je even weten als je je nieuwe simkaart hebt ontvangen? In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer