Beantwoord

Pin en Pukcode opvragen

• 14 juni 2016
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Ik ben mijn puk en pincode kwijt. Nu heb ik de pukcode op my t mobile ingevoerd maar dat werkt niet . Dan blijft hij zeggen dat ik nog maar 6 keer de pukcode kan invoeren. Hoe kom ik nu aan mijn pin en pukcode?
icon

Beste antwoord door Sam- 14 juni 2016, 12:51

Hi hi Coby,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? Het zou erg leuk zijn als je jezelf aan ons zou voorstellen. ;)

Wat vreemd dat het niet lukt met behulp van de puk code op My T-Mobile. Ik heb je gelijk een e-mail gestuurd met de juiste puk code. Deze krijg je binnen 15 minuten binnen. Mocht je niets binnen hebben gekregen? Controleer dan je ongewenst map.

Laat ons weten of het is gelukt met de puk code uit de e-mail!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Coby,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? Het zou erg leuk zijn als je jezelf aan ons zou voorstellen. ;)

Wat vreemd dat het niet lukt met behulp van de puk code op My T-Mobile. Ik heb je gelijk een e-mail gestuurd met de juiste puk code. Deze krijg je binnen 15 minuten binnen. Mocht je niets binnen hebben gekregen? Controleer dan je ongewenst map.

Laat ons weten of het is gelukt met de puk code uit de e-mail!

Reageer