Beantwoord

Pincode en pukcode gestolen

mijn man is zijn pincode en pukcode kwijtgeraakt tijdens vakantie is gestolen kan hij een nieuwe pincode en pukcode krijgen zijn nr. is; 0618******
icon

Beste antwoord door diny mesman 29 september 2015, 15:57

Wilde nog even reageren het probleem is opgelost. Mijn man heeft t mobile gebeld en hij is geholpen. Nu wel vrij snel, mijn complimenten.
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo,

wat vervelend,
Ik denk dat je beter even kan bellen naar T-mobile is veel sneller.
Heeft mijn man geprobeerd maar gaat dus niet sneller hij wordt gestuurd van kastje naar muurtje dus schiet niet op, hoopte op reactie van t mobile zelf. Maar bedankt
Wilde nog even reageren het probleem is opgelost. Mijn man heeft t mobile gebeld en hij is geholpen. Nu wel vrij snel, mijn complimenten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Diny,

Wat naar dat je man zijn toestel gestolen is en nog wel op vakantie!

Goed om te zien dat het via telefonisch contact is opgelost en dat dit snel en adequaat gebeurd is! Ik geef je gelijk even informatie mee wat je kunt doen wanneer je toestel gestolen of verloren is, misschien kun je er nog wat mee.

Als je nog vragen voor ons hebt dan horen we dat graag van je! Hebben jullie trouwens verder nog wel een beetje van de vakantie kunnen genieten? 🙂
Hallo David,

Bedankt voor je reactie, maar mijn man zijn toestel was niet gestolen, nee hij had zijn pincode bij andere papieren etc zitten. Dus nu nieuwe puk en pincode en het probleem is opgelost.
En ja hoor we hebben toch van onze vakantie genoten.:S
Reputatie 6
Badge +16
Hi Diny,

Ah, gelukkig ging het alleen om de pin en puk code en niet om de telefoon. :$

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Bedankt voor het doorgeven!

Super! Waar zijn jullie geweest als ik vragen mag? Heb je nog tips voor ons? Ik ben benieuwd.
Hi Issam,

Bedankt voor je reaktie! Waar we zijn geweest naar Mallorca daar komen wij al jaren!!! Nog een tip voor anderen bewaar je event. belangrijke zaken apart in je koffer. Dan heb je dit probleem niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Diny,

Daar heb je helemaal gelijk in! Bedankt voor de tip!

Heb je het naar je zin gehad in Mallorca? :8

Als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer