Beantwoord

Pincode kwijt

• 24 december 2015
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

hallo ik ben het nummer ven me simkaart kwijt waardoor ik niet meer op mijn telefoon kan wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Issam 28 december 2015, 09:30

Hi nijhuisnummer14,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt.

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Voor mij is het ook niet helemaal duidelijk op welk nummer je doelt. Ik vermoed dat het gaat om je pincode, dus heb ik je een e-mail gestuurd met daarin je pin- en puk code. Deze kan je ook opvragen via My T-Mobile, mocht je dit in de toekomst weer nodig hebben. Zou je ons willen laten weten of het is gelukt? Mocht je ergens anders op doelen of aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Welk nummer bedoel je precies? Als je de PIN code vergeten bent, kun je inloggen op My T-Mobile en daar kun je de PUK code opvragen.
Als je dan 3 keer de verkeerde PIN code invoert, vraagt die om de PUK. Als je de PUK code ingevuld hebt, kun je je PIN code aanpassen.

Groet,
Reputatie 6
Badge +16
Hi nijhuisnummer14,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt.

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Voor mij is het ook niet helemaal duidelijk op welk nummer je doelt. Ik vermoed dat het gaat om je pincode, dus heb ik je een e-mail gestuurd met daarin je pin- en puk code. Deze kan je ook opvragen via My T-Mobile, mocht je dit in de toekomst weer nodig hebben. Zou je ons willen laten weten of het is gelukt? Mocht je ergens anders op doelen of aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂

Reageer