Vraag

pincode simkaart juist, telefoon vraagt daarna nog een pincode

• 7 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 587 Bekeken

Hallo,
vanavond na het opnieuw opstarten van mijn sony xperia m5 lukt het niet meer om in mijn telefoon te komen.
Eerst vraagt hij de pincode voor mijn simkaart. Die toets ik in en wordt ook geaccepteerd en is juist. volgende scherm vraagt mijn telefoon weer om een pincode. Ik weet alleen niet welke code dit moet zijn.
mijn app heeft geen pincode. wie weet om welke pincode dit gaat en waar ik die zou moeten kunnen vinden.
Heb ook gezocht naar toetselpin... maar kan nergens wat vinden. Hij geeft na het verkeerd intoetsten pincode aan dat ik na 30 sec een nieuwe poging krijg.

2 reacties

Bij een Iphone is de volgorde van de pincodes andersom. Na echt UITzetten, vraagt de Iphone eerst om de zogenaamde toegangscode ( om de Iphone binnen te komen) en daarna om de zogenaamde vergrendelcode . Deze laatste is de code van de simkaart. Als deze niet goed wordt ingevuld krijg je " geen service".
Reputatie 6
Badge +17
Hey wrensema,

Erg vreemd zeg, we helpen je graag verder.

Ik ben gelijk het systeem in gedoken en heb je een e-mail gestuurd met daarin je pin- en puk code. Zou je het eens met behulp van deze codes willen uitproberen? We zijn erg benieuwd naar je reactie. 🙂

Reageer