Beantwoord

Prehistorische simkaart Orange

• 8 december 2018
  • 2 reacties
  • 995 Bekeken

Beste,
Toen ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wou nemen, kwam ik erachter dat mijn sim er niet inpaste. Het betreft een oude simkaart van orange... (met ook wat belnetwerkproblemen)

Ik zag in andere topics dat je dan in aanmerking zou komen voor een Gratis nieuwe simkaart? (aanpassen naar een kleiner formaat lukt namelijk niet meer met deze sim)
Met vriendelijke groet,
Shiryy

icon

Beste antwoord door Seccie 9 december 2018, 11:52

Hallo @Shiryy,

Wat leuk om te lezen dat er nog steeds orange simkaarten in omloop zijn.
Welk toestel heb je nu in bezit als ik vragen mag? Ik adviseer je om in dit topic een melding te maken. T-mobile forum moderators (medewerkers) kunnen vervolgens via het reeds gekoppelde simkaartnummer zien of je simkaart in aanmerking komt voor kosteloze vervanging. Ik kan dat als medeklant niet bepalen.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb nu een telefoon van een vrij onbekend merk, een mi.

Volgende telefoon is er een waar een kleinere sim in moet, welk merk dat is geen idee.

En thanks voor de link!
Reputatie 6
Badge +7
Hallo @Shiryy,

Wat leuk om te lezen dat er nog steeds orange simkaarten in omloop zijn.
Welk toestel heb je nu in bezit als ik vragen mag? Ik adviseer je om in dit topic een melding te maken. T-mobile forum moderators (medewerkers) kunnen vervolgens via het reeds gekoppelde simkaartnummer zien of je simkaart in aanmerking komt voor kosteloze vervanging. Ik kan dat als medeklant niet bepalen.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Reageer