Beantwoord

PrePaid simkaart bestellen

• 31 juli 2017
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Ik probeer sinds gister een micro sim te bestellen, maar de site is bugged out en ik wordt al sinds gister genegeerd door 3 van jullie social media accounts. De enige persoon waar mee ik in contact kon komen is van jullie Amerikaanse afdeling, die wel een helpdesk heeft, maar die kon uiteraard niets doen. Ik ben overigens al 15 jaar klant en dan wordt je zo behandeld.

Dit is trouwens al de derde keer in een paar maand dat ik iets simpels op de site probeer te doen, maar alles is steeds bugged out op meerdere browsers, computers én smartphones en uiteindelijk duurt het uren om iets super simpels voor elkaar te krijgen. Wat is het doel van jullie website als niemand de moeite neemt om hem te onderhouden?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 augustus 2017, 13:53

Hi OttoNL,

Wij reageren doorgaans binnen 24 of 48 uur en beginnen met de oudste berichten. Een topic bumpen zal er dus niet voor zorgen dat het eerder wordt opgepakt.

Terugkomend op je vraag; ik zie dat je een PrePaid aansluiting hebt en dat je op dit moment niet voldoende beltegoed hebt om een simkaart te bestellen via My T-Mobile. Een simkaart kost namelijk €5,09 via My T-Mobile. Je moet er dus voor zorgen dat je voldoende tegoed hebt. Aangezien je aangeeft dat het niet lukt via de website, heb ik de simkaart voor je besteld. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten en via deze pagina activeren. Je ontvangt een 3 in 1 simkaart en je kan zelf de juiste formaat uitdrukken.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

2 reacties

Bump
Reputatie 7
Badge +20
Hi OttoNL,

Wij reageren doorgaans binnen 24 of 48 uur en beginnen met de oudste berichten. Een topic bumpen zal er dus niet voor zorgen dat het eerder wordt opgepakt.

Terugkomend op je vraag; ik zie dat je een PrePaid aansluiting hebt en dat je op dit moment niet voldoende beltegoed hebt om een simkaart te bestellen via My T-Mobile. Een simkaart kost namelijk €5,09 via My T-Mobile. Je moet er dus voor zorgen dat je voldoende tegoed hebt. Aangezien je aangeeft dat het niet lukt via de website, heb ik de simkaart voor je besteld. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten en via deze pagina activeren. Je ontvangt een 3 in 1 simkaart en je kan zelf de juiste formaat uitdrukken.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer