Beantwoord

Prepaid telefoon gestolen

• 30 september 2017
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Beste T-mobile,

Mijn telefoon is zojuist gestolen. Ik gebruikte prepaid. Nu is het was hardware betreft wel denk ik te overzien.

Het probleem is dat ik één telefoonnummer niet heb geback-upped. Dit nummer is erg erg belangrijk voor me..
Het is een Italiaans nummer die ik recent nog heb gebruikt in whatsapp.

(b)Ik hoop zo zo erg graag dat jullie deze dienst kunnen verlenen. Is dit nummer te achterhalen voor mij?(/b)
icon

Beste antwoord door drs Chris 30 september 2017, 06:05

Vergeet niet ook aan https://www.whatsapp.com/contact/?l=nl te vragen of zij je kunnen helpen. Ik denk dat T-Mobile niet bij de Whatsapp gegevens kan.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Vergeet niet ook aan https://www.whatsapp.com/contact/?l=nl te vragen of zij je kunnen helpen. Ik denk dat T-Mobile niet bij de Whatsapp gegevens kan.
Thanks Chris!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chichidoe,

Wat onwijs balen dat jouw toestel gestolen is! :S Heb je al aangifte gedaan en ook de toestel op afstand vergrendeld, bijvoorbeeld met 'Find My iPhone'?

Wij kunnen inderdaad niet in de gegevens van jouw WhatsApp, is dat de enige plek waar je het nummer had of heb je ook nog gebeld of ge'SMS't? Wij kunnen misschien wel helpen, maar dan hebben we nog wel meer gegevens nodig van het nummer. Heb je misschien een dag en tijdstip waarop je het nummer gebeld hebt? Heb je de eerste of laatste drie cijfers van het nummer? Misschien heb je het al weten te achterhalen, dat zou natuurlijk ook goed kunnen!

We horen het graag van je!
Hoi David,

Wat fijn om van je te horen!

Ik heb inderdaad al het nodige ondernomen. Op een of andere manier is mijn toestel niet vindbaar via de vind-app.

Wat betreft het italiaanse nummer;
Volgens mij heb ik op zaterdag 5 augustus 2017 met dit nummer gesmst. Of het was een week ervoor, zaterdag 29 juli.
Het landnummer van Italië is +39. Daarmee zou het telefoonnummer mee moeten beginnnen.

Zou je hier aan wat hebben om dit nummer kunnen vinden?

Groetjes, Chi
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Chi,

Had je het toestel wel geregistreerd in de app? Het klinkt namelijk alsof de telefoon daarom niet gevonden kan worden in app..

Van het Italiaanse nummer zie ik dit niet terug en ik heb wel wat meer specifieke info nodig ter controle, dan een landnummer. Heb je enig idee met welke cijfers het telefoonnummer begint of eindigt? Heb je daarnaast ook nog enig idee wanneer je voor het laatst hebt opgewaardeerd?

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Hoi David,

Yep geregistreerd. Ik had een sony experia. In deze app, kan ik ook zien dat deze is geregistreerd. De app start ook wel degelijk de zoekactie, krijg aleen als resultaat dat hij onvindbaar is.
Maar ik heb dit al achter me gelaten.

Wat het nummer betreft. Ik heb totaal geen idee waarmee het nummer begint of eindigt. Blind vertrouwen in mn telefoon.

Volgens mij was het vrijdag 15 september de dag dat ik voor het laatst had opgewaardeerd met een bedrag van E40,-

In afwachting van jouw reactie..
ps. Ik zit trouwens momenteel in Brazilie mocht je dat toevallig inzien en je afvragen.

Groeten, Chi
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chi,

Ik stuur je een privébericht... 😉

Reageer