Beantwoord

Probleem website bij activeren simkaart

• 1 februari 2016
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Bij het activeren van mijn nieuwe simkaart, lijkt er iets mis te gaan op de website. Na het invullen van het simkaartnummer ontvang ik via sms (op mijn oude simkaart) een verificatie code, na het invullen van deze code krijg ik alleen de tekst "Tmnl.Portals.Content.Application.ApplicationContent" te zien. Zie bijgevoegde screenshot.
Ik heb het nu al verschijnende keren geprobeerd, met pauzes van uren ertussen.
De simkaart lijkt hierna nog geactiveerd te zijn, tenminste ik zou een sms of iets dergelijks verwachten op mijn nieuwe simkaart, of dat deze verbinding ergens mee kan maken.
icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2016, 14:10

Hi Peter,

Welkom op ons Forum!

Wij hadden te maken met een storing waardoor het niet mogelijk was om de simkaart te activeren. Ik zie dat mijn collega je simkaart heeft geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog vragen hebt, trek dan even aan de bel! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Peteruithoven,

Vervelend dat het niet lukt om online je simkaart te activeren.
Je kan ook telefonisch proberen je simkaart te activeren via de klantenservice (1200).
Het lijkt er op dat er een technisch probleem meespeelt in dit proces.

Probeer nog even een andere web-browser, niet alle browsers laden de webpagina's op dezelfde manier!

Mocht het met een andere browser ook niet lukken, en je wilt hem telefonisch activeren, houd dan je oude en je nieuwe simkaart-nummer bij de hand.

Succes!
Ik heb dit geprobeert in Chromium en Firefox op Linux (Elementary OS (wat gebaseerd is op Ubuntu LTS)) dit zou geen probleem moeten zijn.
Ik ga het maar telefonisch proberen.
Bedankt voor de hulp.
Ik denk inderdaad dat het probleem een beetje ligt aan de combinatie van de OS en de Browser. Zelf heb ik vaak met Safari op mijn Macbook problemen met het laden van bepaalde pagina's waarbij Google Chrome het wel gewoon doet. Ligt niet aan jou!

Uiteraard graag gedaan, succes met het activeren en ik hoop dat je snel gebruik kan maken van je Sim!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Welkom op ons Forum!

Wij hadden te maken met een storing waardoor het niet mogelijk was om de simkaart te activeren. Ik zie dat mijn collega je simkaart heeft geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog vragen hebt, trek dan even aan de bel! 🙂
Ik heb het telefonisch kunnen regelen. Nu werkt alles helemaal naar behoren.

Reageer