Beantwoord

Puk code

• 14 juli 2017
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hoi hoi ik heb een nieuwe actieve sim kaart werkt naar behoren. De oude sim kaart (inactief) gebruik ik in mijn oude telefoon zodat mijn kinderen daar spelletjes op kunnen spelen. Maar nu hebben ze 3 x een foute pin code gebruikt en je raadt t al ik hen de puk code niet meer. Kan ik daar nog achterkomen op de een of andere manier?
Mvg tamara
icon

Beste antwoord door Muberra 14 juli 2017, 12:36

Hoi Tamara,

Welkom op ons forum!

Het is niet mogelijk voor ons om de pukcode van jouw oude simkaart te achterhalen. Wij registreren alleen de gegevens van jouw actieve simkaart. Die kun je natuurlijk zelf ook terugvinden op jouw My T-Mobile, maar de pukcode van de oude simkaart hebben wij niet meer. Heb je toevallig nog ergens het kaartje liggen van de oude simkaart? Daar staat de pukcode altijd op.

Ik hoop dat je andere oplossing kan vinden. Als er iets anders is waarbij wij kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Tamara,

Welkom op ons forum!

Het is niet mogelijk voor ons om de pukcode van jouw oude simkaart te achterhalen. Wij registreren alleen de gegevens van jouw actieve simkaart. Die kun je natuurlijk zelf ook terugvinden op jouw My T-Mobile, maar de pukcode van de oude simkaart hebben wij niet meer. Heb je toevallig nog ergens het kaartje liggen van de oude simkaart? Daar staat de pukcode altijd op.

Ik hoop dat je andere oplossing kan vinden. Als er iets anders is waarbij wij kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂

Reageer