Beantwoord

Puk code doet het niet


hoi,

nadat ik 3x mijn pincode fout heb ingevoerd staat er 'SIM-kaart is geblokkeerd met PUK. ik heb mijn puk code aangevraagd via de t-mobile site maar die doet het niet. wat kan ik nu nog doen?

groetjes
icon

Beste antwoord door Issam 10 april 2016, 15:03

Hi trovatello

Welkom op het T-Mobile Forum! Al een kijkje in het voorstel topic genomen? Bekijk ook de video waarin wij onszelf voorstellen. :)

Wat vreemd dat de puk code op My T-Mobile niet werkte.. Ik wilde je gelijk de juiste puk code toesturen, maar ik zie dat je inmiddels gesproken hebt met één van onze collega's via de chat. Er is een e-mail jouw kant op gestuurd met daarin de puk code. Werkt deze wel?

Laat het ons weten! Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
trovatello schreef:

hoi,

nadat ik 3x mijn pincode fout heb ingevoerd staat er 'SIM-kaart is geblokkeerd met PUK. ik heb mijn puk code aangevraagd via de t-mobile site maar die doet het niet. wat kan ik nu nog doen?

groetjes



Hoi trovatello,

Het beste is te wachten op een medewerker. Deze kan voor jou de pukcode opvragen. Zij zullen binnenkort hier reageren en je vermoedelijk vragen naar je gegevens zoals simkaartnummer en telefoonnummer waarover het gaat.

Succes!
Reputatie 6
Badge +16
Hi trovatello

Welkom op het T-Mobile Forum! Al een kijkje in het voorstel topic genomen? Bekijk ook de video waarin wij onszelf voorstellen. :)

Wat vreemd dat de puk code op My T-Mobile niet werkte.. Ik wilde je gelijk de juiste puk code toesturen, maar ik zie dat je inmiddels gesproken hebt met één van onze collega's via de chat. Er is een e-mail jouw kant op gestuurd met daarin de puk code. Werkt deze wel?

Laat het ons weten! Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.

Reageer