Beantwoord

PUK code fout en telefoon geblokkeerd


Als ik in my t mobile inlog zeggen ze dat ik geen rechten heb!! Dus een nieuwe puk aanvragen lukt niet. Paar keer geprobeerd en ook met verkeerde gebruikersnaam. Ik heb echt de telefoon nodig. Ik moet bereikbaar zijn. Help het lukt niet!

en ik ontvang ook geen sms bericht van t mobile met een nieuwe code of zo. Ik ben echt aan het klooien volgens mij!
icon

Beste antwoord door David 25 februari 2016, 09:34

Hey Zizazo,

Dat is niet best, maar gelukkig is het ondertussen al opgelost! :)

In ons systeem zie ik dat je vlak na je topic ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Danny en hij heeft jouw PUK opgestuurd. Alles werkt dus weer neem ik aan?

Lukt het overigens wel weer om in te loggen in je My T-Mobile? Anders helpen we je daar graag nog even bij verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Zizazo,

Dat is niet best, maar gelukkig is het ondertussen al opgelost! :)

In ons systeem zie ik dat je vlak na je topic ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega Danny en hij heeft jouw PUK opgestuurd. Alles werkt dus weer neem ik aan?

Lukt het overigens wel weer om in te loggen in je My T-Mobile? Anders helpen we je daar graag nog even bij verder!

Reageer