Beantwoord

Puk code hele oude LG

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Kwam telefoon tegen met verhuizen. . Staan nog oude foto's op wil die graag eraf halen?
Hoe kom ik aan de puk als ik telefoonnummer niet meer weet? Zit een t mobile kaartje in met hoop nummers achterop?! Wie weet raad??
icon

Beste antwoord door Pilovali 19 april 2016, 21:56

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De nummers die op het simkaart staan is het simkaartnummer. Daar mee kan een T-Mobile medewerker de PUK code voor je opvragen.
Bij de meeste telefoons heb je geen simkaart nodig om de telefoon de starten en de foto's eraf te halen.

Groet,

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De nummers die op het simkaart staan is het simkaartnummer. Daar mee kan een T-Mobile medewerker de PUK code voor je opvragen.
Bij de meeste telefoons heb je geen simkaart nodig om de telefoon de starten en de foto's eraf te halen.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Taske,

Gaat het om het nummer waarmee je bent ingelogd op het forum? Ik vermoed namelijk van niet 😉.

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het simkaartnummer van de oude simkaart? Dan kan ik de puk-code voor je achterhalen.

Verder klopt het inderdaad dat je bij veel toestellen niet per se een simkaart nodig hebt om hem te gebruiken. Had je al gekeken of het zonder ook lukt?
Helemaal goed.... Inderdaad gewoon simkaart eruit gehaald en starten gewoon op!! Hahaha ik ben er soms beetje blond in.. dank jullie allemaal voor hulp
Reputatie 7
Badge +15
Haha Taske! 😉

Kan gebeuren hoor ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is! Is het ook gelukt om de foto's er af te halen?
Ja helemaal top....:D

Reageer