Beantwoord

Puk code kwijt

hallo,

ik heb een telefoon abonnement en een ipad abonnement maar heb mijn ipad perongeluk geblokkkeerd. nu vraagt hij elke keer om een pukcode maar heb deze niet. ik heb met deze simkaart geen tmobile account dus kan het ook verder niet online opvragen. wat moet ik nu doen om wel een pukcode te krijgen?

met vriendelijke groet,
Michelle Kraaijeveld
icon

Beste antwoord door Issam 4 april 2016, 12:44

Hoi Michelle,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Ah vervelend dat je jouw puk-code kwijt bent, goed dat je dit bij ons aankaart. Zoals HugoB aangaf staat de puk-code op de simkaarthouder die je bij je simkaart hebt gekregen. Ik kan me voorstellen dat je zo'n simkaarthouder niet voor altijd kan bewaren, dus bieden we ook de mogelijkheid aan om je puk-code via My T-Mobile op te vragen.

Voor de zekerheid heb ik je ook een mailtje gestuurd met daarin je puk-code. Deze krijg je binnen ongeveer 15 minuten binnen in je mailbox. Heb je niets binnen gekregen? Check dan je ongewenst/ junk map. :)

Laat ons weten of het is gelukt Michelle!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Heb je het oorspronkelijke "pasje" niet meer waar je de simkaart hebt uitgedrukt? Hier staat deze namelijk op.

Anders is deze wel opvraagbaar bij de klantenservice. Of misschien kan een moderator je daar ook verder mee helpen, waarschijnlijk moet je dan wel even wat gegevens van het betreffende abonnement aanleveren.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Michelle,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Ah vervelend dat je jouw puk-code kwijt bent, goed dat je dit bij ons aankaart. Zoals HugoB aangaf staat de puk-code op de simkaarthouder die je bij je simkaart hebt gekregen. Ik kan me voorstellen dat je zo'n simkaarthouder niet voor altijd kan bewaren, dus bieden we ook de mogelijkheid aan om je puk-code via My T-Mobile op te vragen.

Voor de zekerheid heb ik je ook een mailtje gestuurd met daarin je puk-code. Deze krijg je binnen ongeveer 15 minuten binnen in je mailbox. Heb je niets binnen gekregen? Check dan je ongewenst/ junk map. :)

Laat ons weten of het is gelukt Michelle!
hoi

ik heb idd het mailtje gehad alleen stond erachter de pukcode en pincode geen cijfers.

zou je ze nog een keer kunnen opsturen?
ik heb thuis nog even gezocht naar de kaart met pukcode en pincode maar kan het echt nergens meer vinden...

groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michelle,

Ik heb de pukcode nogmaals per e-mail opgestuurd. Laat je ons weten of het nu wel lukt? 🙂
hoi

het is niet deze simkaart waar het om gaat dit is namelijk de code voor die van mijn iphone. die is gelukkig niet geblokkeerd. de simkaart van mijn ipad met internet is geblokkeerd. is het mogelijk om daarvan ook een pukcode op te sturen?

groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi MKraaijeveld,

Ik zie inderdaad dat ik de pukcode van je iPhone heb opgestuurd in plaats van je iPad pukcode. Ik heb nu de juiste pukcode via e-mail gestuurd. Kun je controleren of het nu wel lukt? 🙂

Reageer