Beantwoord

PUK code kwijt

• 21 februari 2017
  • 6 reacties
  • 37701 Bekeken

Vandaag heb ik per ongeluk enkele malen mijn pin verkeerd ingevoerd, waardoor ik nu een PUK code moet invoeren. Deze is echter door omstandigheden niet binnen handbereik. Is er een andere manier waarop ik toch die code kan krijgen en gewoon kan inloggen op mijn mobiel??
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 februari 2017, 11:28

Goedemorgen Raul de Bijl.

Jouw persoonlijke pukcode ontvang je, samen met je pincode, bij de simkaart. Zoals je al zei, je pukcode is niet binnen handbereik is. Dan kun je ook je puk code opvragen via t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten

Hoor graag of het gelukt is :)

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Raul de Bijl.

Jouw persoonlijke pukcode ontvang je, samen met je pincode, bij de simkaart. Zoals je al zei, je pukcode is niet binnen handbereik is. Dan kun je ook je puk code opvragen via t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten

Hoor graag of het gelukt is :)

Skyrider
Het probleem is dat ik niet kan inloggen op T-mobile omdat er staat dat ik al een account heb op dat mobiele nummer. Ik herinner me echter niet meer dat ik ooit op de website ben ingelogd.
Reputatie 4
Badge +9
Wel vreemd dat er al een account bestaat.

Dan kun je het beste gebruik maken van t-mobile.nl/my/inloggegevens-opvragen om je gegevens op te vragen, en een nieuwe wachtwoord aan te maken.

Skyrider
Heb geprobeerd mijn gegevens op te halen, maar geen van mijn email adressen wordt herkend als geregistreerd..
Reputatie 4
Badge +9
Dat is wel zeer vreemd.

Denk dan ik dat je eventjes contact op moet nemen met T-Mobile klantenservice door te bellen naar 1200 (lokale belminuten) of gebruik te maken van live chat, staat op dit moment een wachtrij van 8 minuten. Ik ga er van uit dat die het meteen voor je kunnen regelen.

Dan heb je daarna een My T-Mobile profiel, en je pukcode 🙂.

Ook kun je wachten op een reactie van een moderator (T-Mobile personeel), maar die reageren meestal binnen 24 - 48 uur.

Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hey Raul,

Is het ondertussen al gelukt om jouw PUK-code op te vragen? Is het ook al duidelijk waarom je niet in kunt loggen voor My T-Mobile?

Ik had je graag direct verder geholpen met jouw problemen, maar ik zie dat je op dit forum niet bent geregistreerd als T-Mobileklant en ik heb dus niet jouw gegevens bij de hand. Als het nog niet gelukt is, registreer je dan even opnieuw mét 06-nummer, dan kunnen wij het voor je uitvogelen!

We horen graag of het gelukt is!

Reageer