Beantwoord

Puk code kwijt

  • 9 juli 2019
  • 3 reacties
  • 889 Bekeken

Hooi.
Ik ben m'n puk code kwijt. En kan amper contact leggen met jullie klantenservice.
Kan iemand mij helpen, ik wil een nieuwe aanvragen.
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 juli 2019, 16:15

Hallo @AxanaVerboom Kan je inloggen in je T-Mobile account? (Site of app) ?
Klik daar op ‘gegevens & toestel’ daar staat je Puc code ook bij.
Weet je zo voldoende?


Pin / pukcode opvragen
Als je je pincode niet meer weet, of deze drie keer fout hebt ingevoerd, heb je de pukcode nodig voor het deblokkeren van je simkaart.

Groetjes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @AxanaVerboom Kan je inloggen in je T-Mobile account? (Site of app) ?
Klik daar op ‘gegevens & toestel’ daar staat je Puc code ook bij.
Weet je zo voldoende?


Pin / pukcode opvragen
Als je je pincode niet meer weet, of deze drie keer fout hebt ingevoerd, heb je de pukcode nodig voor het deblokkeren van je simkaart.

Groetjes!
Ik heb geen T mobile account en dat kan ik nu ook niet aanmaken omdat die geen mail verstuurd..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @AxanaVerboom,

Is het ondertussen nog gelukt om je PUK-code te krijgen? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik met je meekijken en de code opzoeken!

Reageer