Beantwoord

Puk code opgevraagd maar werkt niet

• 18 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Hallo,

Ik heb een pincode op mijn mobiel en deze werkt. Maar ik wilde hem er af halen maar dat is dus niet gelukt.
Op een gegeven moment werd om mijn pukcode gevraagd en ik vulde deze in. Deze werd niet geaccepteerd.
Na aantal pogingen heb ik op site de puk code opgezocht en weer geprobeerd. Puk code werkt niet.
Ik denk dat ik inmiddels meer dan 10 keer een foutieve code heb gebruikt want op het scherm staat een afbeelding van een sim-kaartje dus uk denk dat ik deze nu ook geblokkeerd heb.
Ik heb mijn mobiel hard nodig. Wat nu?
Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door constant11 18 augustus 2016, 20:45

Opgelost in T-mobile winkel.
Puk code was correct maar blijkbaar had ik de code niet snel genoeg ingetoetst.
Dus ook de snelheid waarmee de Puk code wordt ingevoerd is bepalend voor succes.
Bekijk origineel

5 reacties

Ps: Ik heb op de site naar mijn gegevens gekeken en daar wordt vermeld:
"Huidige status simkaart: Niet geblokkeerd."
Ik neem dus aan dat de simkaart niet is geblokkeerd zoals ik eerder dacht.
Dan is het probleem dus dat de puk code (die ik ook van de site heb gehaald) niet werkt.
Opgelost in T-mobile winkel.
Puk code was correct maar blijkbaar had ik de code niet snel genoeg ingetoetst.
Dus ook de snelheid waarmee de Puk code wordt ingevoerd is bepalend voor succes.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Constant11,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost en bedankt voor het delen van je oplossing. Zo hebben anderen er ook wat aan. ;)

Als je in de toekomst weer een vraag hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Ik ontving bericht van Issam. Bedankt daarvoor.
Hierin staat: " Is je vraag beantwoord? Kies dan bij reactie voor 'Beste Antwoord' "
Moet ik dit kiezen bij jouw reactie die je hebt gegeven of moet ik dat kiezen bij de optie "Mijn reacties" dat rechts bovenin het scherm staat?
In beide gevallen kan ik een optie voor 'Beste Antwoord' niet vinden.
Sorry, waarschijnlijk mijn fout.
Hoi constant11.

Da's niet jouw fout, maar die van het automatisch gegenereerde bericht. Jouw antwoord is al gemarkeerd als juiste antwoord, dus je kan in dit geval nergens meer voor kiezen. (Waarschijnlijk heeft Issam jouw antwoord al gemarkeerd, omdat dat de oplossing van dit topic is.)

Normaal gesproken staat het onder elk bericht, alleen verdwijnt de optie zodra er een antwoord is gekozen. Het ziet er zo uit:

De optie 'mijn reacties' bovenin moet je echt letterlijk nemen, da's een overzicht van de reacties die jij hier op het forum hebt achtergelaten.

Reageer