Vraag

Puk code opvragen

Reputatie 2
Mijn zoon heeft per ongeluk zijn pincode 3 x verkeerd ingetoetst en is ook nog eens zijn pukcode kwijt van zijn prepaidnummer.

Zojuist heb ik hem geprobeerd te registreren bij MyTmobile maar de link wordt natuurlijk naar zijn nummer gestuurd, waar we nu even niet bij komen.

Hoe kan ik nu aan zijn pukcode komen ?

gr

Richard

72 reacties

Heb hetzelfde probleem, alleen dan voor m'n neefje van 12.

3x onjuist pincode en de pukcode kwijt! Hij kan ook niet bij z'n account.

Heb z'n 06 nummer en telefoon met simkaart, hij heeft prepaid en er staat net 20 euri

op wat veel geld is voor hem. Zelf heb ik een T mobile abbo en ik ben dus op mijn

account ingelogd. Is er een oplossing voor zijn probleem? Per mail kan en

wil ik het betreffende 06 nummer en info zoals naam en adres doorgeven.

Alvast bedankt!!
Heb de klantenservice gebeld 🙂

De Puk code kan ook voorgelezen worden alleen moet de eigenaar, mijn neefje dus zelf bellen.

Hoop dat het werkt en topservice van T-Mobile!!

Mars25 schreef:

Heb hetzelfde probleem, alleen dan voor m'n neefje van 12.

3x onjuist pincode en de pukcode kwijt! Hij kan ook niet bij z'n account.

Heb z'n 06 nummer en telefoon met simkaart, hij heeft prepaid en er staat net 20 euri

op wat veel geld is voor hem. Zelf heb ik een T mobile abbo en ik ben dus op mijn

account ingelogd. Is er een oplossing voor zijn probleem? Per mail kan en

wil ik het betreffende 06 nummer en info zoals naam en adres doorgeven.

Alvast bedankt!!

Reputatie 2
@rico10
Als het mobiele telefoonnummer niet geregistreerd is, zal er telefonisch contact opgenomen moeten worden met de klantenservice op telefoonnummer op 1200 zoals Mars25 aangeeft. Succes! 🙂
dat zal moeilijk gaan als je je pukcode kwijt bent

hoe kan ik bellen als ik geen pukcode heb

ik ben dan ook zeer ontevreden en boos

dat zal moeilijk gaan het bellen hoe doe je dat zonder pukcode ik moet 3 dagen wachten zolang kan ik niet wachten

Reputatie 7
@margaret1963
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik snap dat je niet kan bellen als je je puk code kwijt bent. Inmiddels heb je hem gekregen in de T-Shop zie ik 🙂 Je kan je puk code ook via My T-Mobile opvragen want ik zie dat jouw nummer al geregistreerd is voor My T-Mobile. Het antwoord van Bren1 was dus eigenlijk ook niet voor jou van toepassing.
hallo,
ik heb een simkaart van t-mobile liggen,
alleen heb ik te vaak mijn pincode ingevult en ik kan ook niet met het nummer registreren en ben mn pukcocde kwijt,
ik heb nu mijn oude simkaart alleen dit is voor mij niet de oplossing hoe kan ik mijn pukcode vinden?
groetjes denise
Reputatie 7
@claudiadenise

Ik heb je de pin/pukcode per mail toegezonden. 🙂
Hallo,

Mijn man is zijn puk code kwijt en heeft geen my-T-mobile account. Bellen is niet mogelijk. Hoe kunnen we aan puk code komen?

Dank alvast,
An
Reputatie 5
@Annie3,

Welkom op het forum!

Het opvragen van de pukcode kan inderdaad via My T-Mobile of T-Mobile Klantenservice. Je kunt de pukcode ook opvragen in de T-Mobile Shop.

Als je man zelf een foumaccount heeft dan kan hij een bericht plaatsen. Ik kan dan direct zijn gegevens opzoeken en de pukcode via een privébericht naar hem toesturen.
ook ik klant van T- Mobile puk code kwijt nu vind ik een puk code in mijn my t-mobile echter als ik deze invoer gebeurd er niets en word nog steeds gevraagd naar puk code ?? wat kan ik nu nog doen

vriendelijke Groeten 
Reputatie 6
Badge +16
@500tje

Ik heb je bij deze een mail verstuurd met daarin de juiste Puk code. Hiermee zou het moeten lukken. 😉
hoi
ik heb mijn pukcode opgevraagd via mijn t-mobile maar ik krijg een pukcode te zien van maar 8 cijfers!
nu heb ik dit 2 keer geprobeerd met deze 8 cijfers maar deze pukcode is niet goed. wat kan ik nu doen?
opnieuw opvragen via deze site heb ik inmiddels geprobeerd maar krijg dezelfde code
zou u de juiste pukcode naar mijn gmail kunnen sturen?
alvast bedankt 
M.V.G
Reputatie 5
@humpiedios Welkom op het forum! Ik zie dat je een ander email adres opgeeft dan bij ons bekend is. Wij kunnen de pukcode nu niet naar je Gmail sturen. Zou je je gegevens via My T-Mobile willen updaten? Dan kan ik vervolgens de pukcode naar het juist emailadres verzenden. 🙂 Laat je even weten wanneer het is aangepast?
Reputatie 2
Hi,
Mijn vriend heeft ook 3 maal een foute pincode ingevoerd en heeft zijn puk nodig, vanuit Australie.
Nu werkt het niet via my tmobile, kan dit geregeld worden zonder te moeten bellen?

Mvg, laurel

Tel is van Robin Yap
Reputatie 6
@Robinkbb

Wat een vervelende situatie! Ik heb je pukcode verzonden naar je hotmail adres. 🙂 Wil je laten weten of het in goed orde is aangekomen? 🙂
mijn vriend is zijn pukcode kwijt en heeft 3 keer de verkeerde pincode ingevult. en hij weet ook zijn inloggegevens niet meer want dat emailadres heeft hij jiet meer wat moet hij nu doen? en zouden jullie die misschien naar mijn mail willen sturen als dat kan ?
Reputatie 4
@ janet92

Hmm, dat is inderdaad erg vervelend! 😞 Ik raad je vriend aan om even telefonisch contact te zoeken met de klantenservice. Dan kunnen we het emailadres aanpassen en hem ook meteen helpen met zijn inloggegevens van My T-Mobile. Tevens kunnen we dan ook zorgen dat hij zijn pukcode krijgt, zodat hij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van zijn telefoon! 🙂
Mijn schoonmoeder heeft 3 keer de foute pin ingetoetst dus telefoon geblokkerd en heeft haar  tmobile account nog niet geactiveerd want die code word inderdaad via sms verzonden.
maar omdat ze een prepaid heeft kan niemand haar vandaag helpen
.ze zit tijdelijk op een camping omdat haar nieuwe huis nog niet afgebouwd is en daar heeft ze geen vaste telefoon lijn en ook geen internet.
wij zij dus niet zo blij met tmobile want als prepaid beller tel je dus niet mee in de klantenservice zeker niet in het weekend.
jij kan kijken op pc ,inlogen en dan pukcode opvragen ,telefoon nummer intoetsen en dan krijg je reactie code kun je die door bellen op andere telefoon mischien.
wel op haar naam inlogen
als ik inlog en om puk vraag krijg ik gelijk die van mijn telefoon en ik weet niet hoe ik dat nummer  (tijdelijk)
kan veranderen
inloggen op haar naam gaat niet want die inlog code is via sms naar haar geblokkeerde telefoon gestuurd
Reputatie 5
@sipi

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is alleen gaat het hier wel om de puk code van de simkaart. In verband met de wet van privacy en voor de veiligheid kan ze alleen zelf verder geholpen worden. Ze kan het beste tijdens de openingstijden van T-Mobile Klantenservice zelf bellen via 06 2400 1200. En dan omdat dit niet via haar eigen simkaart kan via een ander toestel dan. 😞 Ik hoop dat het haar gaat lukken zodat ze zo snel mogelijk haar eigen simkaart weer kan gebruiken.
Beste T-mobile, een vriend van me is zn my t-mobile wachtwoord kwijt ,en zn pukcode. Wat kan hij nog doen om deze toch nog te krijgen? het gaat om n prepaid simkaart.
B.v.d
Reputatie 4
@ tazzy79

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Wat vervelend dat je vriend zijn gegevens kwijt is zeg! 😞 Ik zou hem het advies geven om even telefonisch contact te zoeken met de klantenservice. We kunnen hem dan helpen met zijn inloggegevens van My T-Mobile en tevens kunnen we dan de pukcode verstrekken! Indien hij ook actief is op het T-Mobile Forum, kan hij mij eventueel ook een PB sturen 🙂
hi ik ben mijn pukcode kwijt, wat kan ik nu doen? groetjes Soumaya

Reageer